Pov Ρωμαίου
"Εννοω οτι βγηκες με τους φιλους σου κσι μεθυσες και δεν ηξερες τι εκανες και τι ελεγες .."
"Και ..και ΕΣΥ πως με βρήκες;"
"Σε πήρα τηλέφωνο Έλλη γιατί ανησύχησα..."
"Και που ήξερες που ειμαι ;"
"Μου το είπες όταν σε ρώτησα."
Εμμ Ναι το ξέρω δεν μου το είπε και εσείς θα απωρείται πως το ξέρω...από τότε που τα είχαμε έχω την τοποθεσία της ..
Και ξέρω ανα πάσα στιγμη που βρίσκεται..
"Και μετά.,μετά τι έγινε;"με ρώτησε..
"Τίποτα σε έφερα εδώ σε έβαλα στο κρεβάτι Αφού μου ζήτησες να σου βγάλω τα ρούχα..και να σου βάλω πιτζάμες. "
"ΕΣΥ που κοιμήθηκες;"
"Δίπλα σου ,εσύ μου το ζήτησες δεν θυμάσαι;"
"Όχι Δεν θυμάμαι τίποτα....αλλά δεν δεν ξέρω κατι σαν να θυμάμαι .."
Ναι θυμάσαι ε;;; τι που μου ζήτησες να σου βγάλω το σουτιέν?? Και μετά μόνος μου εκτονωθηκα;;;; έλεος ρε πουστη μου την θέλω..
"Για πόσο θα μείνουμε εδώ;"με ρώτησε
"Για πόσο θες ;"
Ξέρω πως είναι το αγαπημένο της μέρος εδώ και θα ήθελα να μέναμε όσο θα ήθελε και αυτή φυσικά..
"Μην μου κανεις αυτή την ερώτηση ξέρεις ότι το αγαπώ αυτό το μέρος..αλλά η αδερφή σου;."
"Της είπα ότι θα μείνεις για λίγες μέρες στην θεία σου."
"Α μάλιστα και με το σχολείο;"
"Ζήτησα άδεια για τον ίδιο λόγο"
"Ναι εμμ και με τα ρούχα;δεν έχω τίποτα"
"Πήρα κάποια από την ντουλάπα σου."
"Μάλιστα αρα όλα τα έχεις κανονίσει."
"Εμμ Ναι περίπου."
"Και εσυ που θα πεις ότι είσαι.;"
"Ταξίδι μαζί με μια κοπέλα είπα."
"Μάλιστα.."
"Πες μου πόσο θα μείνουμε;"
"Οκ...Ρωμαίο ας μείνουμε 3 μέρες αν είναι....το Σάββατο μην ξεχνάς είναι τα γενέθλια της Λένιας θα πρέπει να της κάνουμε έκπληξη."
Πωω Ναι ρεεεεεε η αδερφή μου έχει γενέθλια.αχ το ξέχασα μπράβο μωρό μου μπράβο καρδιά μου ....
"Ναι έχεις απόλυτο δίκιο!"
Της λέω "Τι θες να κάνουμε τώρα;""Δεν ξέρω για εσένα εγώ θα πάω να κάνω ένα μπάνιο!"
"Μάλιστα..."
Αφού φάγαμε τις κρέπες μας πήγε να κάνει μπάνιο και εγώ έκατσα να δω τηλεόραση.
Σκεφτομουν Συνέχεια τι βλακεία έκανα τότε με εκείνη την πουτανα. Ήταν σκληρό αυτό που της έκανα....Δεν της άξιζε.
Προσπαθώ όμως προσπαθώ....
POV Έλλης
Τι έχω πάθει;;;; Γιατί τον θέλω ξανα .;Δεν γίνεται δεν πρέπει ρε να ξεχάσω αυτό που με έκανε.....
Βέβαια μετά έμαθα ότι αυτή έφταιγε Αλλά........
Είναι τόσο γλυκός...χαχα νομίζει ότι δεν θυμάμαι τίποτα από εχθές....γλυκούλης.
Μπαίνω για μπάνιο...Αυτος ο αναίσθητος κάθεται κάτω και παίζει.....έλεος πια .
Πρέπει με το που βγω να συζητήσουμε για το πάρτι της αδερφής του ....πρέπει να είναι τέλειο.
(Μισή ώρα μετα)
"Λοιπόν Ρωμαίο."του λέω αποσπώντας του την προσοχη από το παιχνίδι του
Πήγα μπροστά στην τηλεόραση..με τον μπουρνούζι μου και αυτός γκουρλωσε τα μάτια του .
"Θέλω να μιλήσουμε για το πάρτι της Λένιας"
"Εγώ δεν θέλω να μιλήσω"
"Ε και τι θες τοτε"
"Μάλλον δεν θα σου αρέσει αυτό που θα πω καλύτερα να πας να ντυθείς..."
"Όχι επιμένω πες μου. "
"Θέλω να σε νιώσω αυτό...ευχαριστημένη;"
"Πολύ....."του λέω με ένα χαμογε και φεύγω..
(Το απόγευμα)
"ΈΛΛΗΗ"
"Έλα τι θες ;"
"γω φεύγω για λίγο.."
"Αχ ωραία γιατί κανόνισα να να έρθει ο Χάρης...."
YOU ARE READING
Το Μικρό Μας Μυστικό
AdventureΤι έχει στο μυαλό της ... Μου έδεσε τα μάτια... "Ήρθε η ώρα να πάρω εγώ την κατάσταση στα χέρια μου ....για μια φορά θα κάνω ότι θέλω εγώ...." Αφήνομαι επάνω της.... Νιώθω το κορμί μου να παραλύει.. Μου βγάζει το μόνο ρουχο που φοράω... Το εσώρουχο...