part 32

27 5 0
                                    

Έχει το χέρι του στο μπούτι μου και μπορώ να πω πως μου αρέσει πολύ .

Εγώ κρυωνω και για αυτό ζήτησα να μας φέρουν μια κουβέρτα για να σκεπάσω τα πόδια μου . Κι έτσι ο Ρωμαίο βρήκε την ευκαιρία.

Και εγώ όμως έπρεπε να κάνω κάτι .....πήρα το χέρι μου και του έπιασα το πόδι αρκετά κοντά στην περιοχή του .

Την στιγμή εκείνη αντανακλαστικα ανασηκώθηκε και το πρόσωπο του γέμισε από χαρά.

Άρχισα και έτριβα όλο και πιο κοντά στο σημείο, η στύση του ήταν έντονη για αυτό και ξεκουμπωσε το τζιν του.

"Έλλη τι κάνεις ;"
Μου λέει ψυθιριστά στο αυτί .

"Εσύ τι θα κάνεις για εμένα ;"

Του λέω και μένει έκπληκτος.

"Πίστεψε με αγάπη δεν θες να σε δουν όλοι πως τελειώνεις ...."

"Και αν θέλω .;;"

"Δεν θέλω εγώ .....είσαι μόνο δική μου..."

"Και...με αυτο τι θα κάνουμε...;"
Λεω εννοώντας την στύση του ..

"Αν και.......θέλω να το κάνεις εσύ .....θα δω τι θα κάνω."

Είπε κούμπωσε το παντελόνι του και κατευθύνθηκε μάλλον στις τουαλέτες .

Αν και δεν έπρεπε να πάω και εγώ δεν μπορούσα να αντισταθώ..

Κατευθύνομαι προς την τουαλέτα και επίτηδες ανοίγω απότομα την πόρτα .

Και βλέπω αυτό που όλοι περιμέναμε. Ο ρωμαίο σε μία αρκετά άβολη κατάσταση.

"Τι κάνεις εδω;"

Δεν λέω κάτι και χαμογελάω πονηρά...

Pov Ρωμαίου

Μετα την κινηση της με έχει καβλώσει

Με τρελαίνει αυτή η κοπέλα ..
Μέσα στο αεροπλάνο δεν μπορώ να εκφραστώ όπως θα ηθελα.....θέλω να την βάλω κάτω .... αχ ρε μεγάλε σε τι σκέψεις με βάζεις ...

"Τι κάνεις" της λέω

"Εσύ τι κάνεις ;"

"Εγώ πάω λίγο τουαλετα...."

"Αχα"
Μου λέει κάθως εγώ είχα κουμπώσει το παντελόνι μου και πήγαινα στο μπάνιο για να τελειώσω ότι προκάλεσε η έλλη...

Άρχισα να αυτοικανοποιούμαι με τις σκέψεις μου να είναι μόνο η ομορφιά της έλλης και .....το πόσο πολύ μπορεί να με ελέγχει ....

Εκείνη τη στιγμή μπαίνει μέσα κλείνει την πόρτα και κάθεται απάνω στο πόδια μου .....

Έχω πάθει εδώ που τα λέμε ένα μικρό σοκ.

Κατεβάζει το παντελόνι της μαζί με το εσώρουχο της .....και ανάβω ακόμη περισσότερο .

"Πρέπει να τελειώσω ό,τι άρχισα ...."

Μου λέει....

Και παίρνει την κατάσταση στα χέρια της.
Ο χώρος ήταν πολύ στενός , τα σώματα μας είχαν γίνει ένα και εγώ πιο ευτυχισμένος από ποτέ!!!!!

Θέλω να την έχω για πάντα ..

Ένα δυνατό βογγητό της με βγάζει από τις σκέψεις μου ....

"Μωρό μου τελειώνω " μου λέει

"τελείωσε μόνο για μένα αγάπη μου "

Και μετά από ένα ακόμα βογγητό αφέθηκε στην αγκαλιά μου .

"Αντε να δω τώρα πώς θα βγούμε από εδώ...."μου λεει .

ΓΕΙΑΑΑΑ ΣΑΣΣ

Το Μικρό Μας Μυστικό Where stories live. Discover now