"Σταμάτα σου λέω ας την να φύγει "
Ακούω τον Ρωμαίο να παραμιλά στον ύπνο του μάλλον εφιάλτης.
Δεν τον ενόχλησα αφού σταμάτησε να παραμιλά και ηρέμησε.
Σκέφτομαι όσο πλησιάζει ο καιρός πως θα τα πάω στις πανελλήνιες......
Και αν πρέπει να πάω σε άλλη πόλη τι θα γίνει;Ουτε να το σκεφτώ δεν θελω .
Καληνυχτα ...
Το πρωί σηκωθήκαμε και αφου φάγαμε πρωινό φύγαμε για να παω στο σχολειο .
Όπως καταλαβαίνεις πέρα πολύ βαρετα το πρωινό μου .....
"Γεια σου Έλλη που χαθηκες και εσυ και ο αδερφός μου αμαν πια .... όλο εξαφανίζεστε ούτε μαζί να ήσασταν.."
"Ελα μωρε και εσυ ξες οτι δεν ημουν πολύ καλά....."
"Εντάξει ενταξει δεν είπα κάτι..."
"Αντε παμε τώρα για μαθημα βρε Λένα μου .."
"Ρε συ σε ένα μήνα δίνουμε τι θα κάνουμε;"
"Βγηκαν οι ημερομηνίες;;" νομίζω
Δεν αισθάνομαι καλά μετά από αυτό....
"Ναι δεν το έμαθες; στις 5 Ιουνίου δίνουμε το πρώτο μάθημα...""Αχ παναγια μου ......"
"Καλά αντε Έλλη τέλος πάντων παμε για μαθημα αγαπηη"
"Παμε παμε "
Και κάπως έτσι πέρασε η ημερα μου ..
Το απόγευμα που γύρισα σπίτι το έριξα στο διάβασμα.....θέλω τόσο πολύ να περάσω γαλλική φιλολογία......μακαρι.......το ερχόμενο Σάββατο.
"Ρε συ Έλλη έχουμε να βρεθούμε μια εβδομάδα....μόνο διαβάζεις εμένα ούτε να με φτύσεις...."
"Μπειμπι ξέρεις πόσο δύσκολο μου είναι....θέλω να τα πάω τέλεια να περάσω ....."
Είμαστε με τον Ρωμαίο στο σπιτι μου ενώ οι δικοί μου έχουν βγει με τον μπαμπα των παιδιών.....δηλαδή είμαστε μόνοι μας ..αλλά το μόνο που κάνω είναι να διαβάζω.....
"Εντάξει αγάπη αλλά να μην κάνουμε και κατι αφού είμαστε μόνοι μας ;;;;".
"Αν δεν περιλαμβάνει και μάθηση μέσα οχι Ρωμαίο....."
"Οκει ....μάθηση θες μάθηση θα έχεις είσαι μέσα;."
"Τι εννοείς ωχ ...."
"Ένα παιχνίδι θα παίξουμε....φέρε την ιστορία αγάπη ..."
"Οκ αλλά ακόμα δεν καταλαβαίνω "
"Θα σου κάνω ερωτήσεις κάθε φορά που θα απαντάς σωστά....θα βγάζω ένα ρούχο και κάθε φορά που θα κάνεις λάθος....θα βγάζεις εσυ ένα ρούχο...αυτός που Χάνει πρώτος όλα τα ρούχα του πρέπει να κάνει ότι θα του πει ο νικητής......είσαι μέσα;"
"Οκειι δεν φοβάμαι μωρό μου .....εσύ θα χάσεις "
"Θα το δούμε αυτό μπειμπι "
"Ξεκιναμε ;"
"Πωπω ανυπομονησία......πάμε λοιπόν ..... πρώτη ερώτηση.....πες μου για τα παιδικά χρόνια του Βενιζέλου...."
"Φφφφ εύκολακι ....Ο Ελευθέριος Βενιζέλος γεννήθηκε στις 23 Αυγούστου (11 Αυγούστου με το παλαιό ημερολόγιο) του 1864 στις Μουρνιές Χανίων και ήταν το πέμπτο παιδί του εμπόρου Κυριάκου Βενιζέλου και της Στυλιανής Πλουμιδάκη. Η οικογένειά του αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την Κρήτη το 1866, επειδή είχε αναμιχθεί στην επανάσταση εναντίον των Τούρκων. Έτσι, ο μικρός Ελευθέριος αναγκάστηκε να μάθει τα πρώτα του γράμματα στη Σύρο, όπου κατέφυγε η οικογένειά του ......"
"Οκει οκει φτάνει ο πρώτος πόντος σου ανήκει...μ"
"Χαχα μμμμ τέλεια άρα..."
Βγάζει την μπλούζα του και εμφανίζονται οι κοιλιακοί του και τότε αντιλαμβάνομαι πόσο μου έλειψε.......
"Για να με αποσυντονίσεις το έκανες;;;"
"Χαχαχα δεν είπαμε ότι θα παίξουμε και δίκαια...."
"Οκ "..
"Παμε στην επόμενη ερώτηση...είσαι έτοιμη; "
"Ναι " απαντάω μονολεκτικά και ξεροκαταπινω αφού η προσοχή μου είναι επικεντρωμενη στο σώμα του ....
Συγκεντρωσουυυυυ
"Ωραία.....πότε δολοφονήθηκε ο Καποδίστριας; "
"Δολοφονήθηκε έξω οπο τον Ναο του Αγίου Σπυρίδωνα στο Ναύπλιο την Κυριακή 8 Οκτωβρίου 1831 ....."
"Λάθος...."
"ΤΙ;;;;;; ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ "
"είναι 9 Οκτωβρίου οχι 8...."
"Οκει ...."
Οκει Ρωμαίο έτσι το πας Μμμμ......
Βγάζω το σουτιέν μου χωρίς να αφαιρέσω την μπλούζα μου .
Είμαι χωρίς σουτιέν και το στήθος μου είναι ελεύθερο
Βλέπω τον Ρωμαίο να στραβοκοιταει και να χαμόγελα.
YOU ARE READING
Το Μικρό Μας Μυστικό
AdventureΤι έχει στο μυαλό της ... Μου έδεσε τα μάτια... "Ήρθε η ώρα να πάρω εγώ την κατάσταση στα χέρια μου ....για μια φορά θα κάνω ότι θέλω εγώ...." Αφήνομαι επάνω της.... Νιώθω το κορμί μου να παραλύει.. Μου βγάζει το μόνο ρουχο που φοράω... Το εσώρουχο...