part 10

86 6 0
                                    

Εκείνη την στιγμή κάνει κίνηση για να με φιλήσει.....Και με κολλάει στον τοίχο δεν ήξερα αν το ήθελα πραγματικά όλο αυτό που γινόταν..

Δεν αντιστάθηκε στο φιλί του..ήταν τόσο παθιασμένο φαινόταν από τον τρόπο που με φιλούσε το πόσο με ήθελε...

Και εγώ τον ήθελα εδώ και χρόνια αλλά....είναι και ο Ρωμαίο δεν ξέρω τον θέλω τον θέλω ακόμα..

Αλλά θέλω να τον πληρώσω όπως με πλήγωσε και αυτός που μετά από όλες τις υποσχέσεις πήγε και.....

Αφήστε καλύτερα δεν είναι ώρα να τα θυμάμαι θα σας τα πω άλλη στιγμή...

"Έλλη είσαι μέσα;"ήταν η Αντωνία μια συμμαθήτρια μας και πολύ καλή μου φίλη...

"Ναι "της λέω και απομάκρυνε τον χάρη από πάνω μου

"Έγινε κάτι; να σε περιμένω;"

"Όχι απλά πονάει λίγο η κοιλιά μου ειμαι αδιάθετα σε 5 λεπτά θα βγω !" Τι να της έλεγα...

"Εντάξει αγάπη!!περαστικά."

Μόλις έφυγε ο Χάρης με κοιτούσε μέσα στα μάτια τόσο έντονα με αυτά τα μελιά μάτια του .......Που Μόλις τα κοιτάς χαμογελάς χωρίς κανέναν λόγο....

"Σε θέλω "μου ψυθιριζει στο αυτι μου..

Εκείνη την ώρα ανατρίχιασα...

"Εγώ να δεις " του απαντάω με τον ίδιο τρόπο και του δαγκώνω τον λωβο του αυτιού του .

Εκείνη την στιγμή τον κοιτάω στα μάτια τον φιλάω στο μάγουλο και βγαίνω από την τουαλέτα....

...............................................

Επιτέλους έκτη ώρα τελευταία για σήμερα....έχουμε εικαστικά και πήγαμε στην αντίστοιχη αίθουσα.

Στα εικαστικά ο Χάρης κάθεται απέναντι μου ακριβώς . Ξέρετε είναι τα 4 θρανία ενωμένα.... Ναι αυτό...

Όταν ξεκίνησε το μάθημα και καθίσαμε στις θέσεις μας με κοιτούσε συνέχεια σε όλη την διάρκεια..

Σε Μια φάση πέφτει το μολύβι του κάτω.....

"Κυρία να σκύψω να ψάξω το μολύβι μου ;"

"Φυσικά χάρη!"

..Οταν τελικα ηταν κάτω από τα θρανια ένιωσα κάτι να μου χαϊδεύει απαλά τα πόδια και ένα χέρι να διέρχεται ανάμεσα από τα πόδια μου τελικά μου είχε αφήσει και ένα σημείωμα...το οποίο για να μην με καταλάβουν το έβαλα κατευθείαν μέσα στην τσάντα μου ...

Δεν άντεχα όλη την ώρα έπρεπε να το ανοίξω.....το πιο φοβερό ήταν που είχα βάλει τα πόδια μου επάνω στην καρέκλα του και αυτός μου τα χαϊδεύε.. τον θέλω τόσο....

Αλλά τον θέλω.....;;

Πολλές ώρες κάθομαι και σκέφτομαι ποιον στα αλήθεια θέλω Αλλά άκρη δεν έβγαλα.........

Το Μικρό Μας Μυστικό Where stories live. Discover now