Βράδυ Σαββάτου πριν κάποιες ώρες ξύπνησα Αφού με ξύπνησε το τηλεφώνημα των γονιών μου Πώς έφτασαν.
Η Λενια έχει μισή ώρα που γύρισε και μπήκε κατευθείαν για ένα ντουζ .
"Έλα εδώ μωρή και πες μου πως πέρασες με τον Σπύρο..."
"Δεν μπορείς να φανταστείς Έλλη τέλεια περάσαμε είναι τόσο Κουλ παιδι δεν το περίμενα ...Και να σου πω την αλήθεια μόνο μια ώρα κάναμε εργασία μετά βγήκαμε στην αγορά και μου πήρε και δώρο.."
"Πλάκα κάνεις!!!!!τελεία τι δώρο σου πήρε για δείξε"
"Να αυτό το κόκκινο φόρεμα και μου είπε να το βάλω όταν ξανά βγούμε. "
"Αααα....άρα κανονίσατε να ξαναβγειτε;"
"Ναι Και ειμαι τόσο χαρούμενη Έλλη "
"Πότε το κανονίσατε;"
"Αύριο στις 5 θα έρθει να με πάρει "
"Τέλεια!!!"
"Εσείς εδώ πως περάσατε; όλα καλά;"
" Ναι όλα τέλεια μέχρι που χύθηκε επάνω μου βούτυρο καθώς το έβγαζα από το φούρνο ."
"Αμάν βρε Έλλη αυτή η μανία σου με την ζαχαροπλαστικηηη "
"Εεε με ξες πως είμαι με τα γλυκά εγώ, άντε σε αφήνω να ντυθείς και πάω να κάνω τα ποπ κορν για την ταινία."
Αφού ετοίμασα τα ποπ κορν κατευθύνθηκα στο σαλόνι και έκατσα στον διθέσιο καναπέ τους.
"Αντεε ελάτε που είστε "τους φωνάζω για να έρθουν να δούμε επιτέλους την ταινία.
Μετά από Ούτε μισό λεπτό ήρθε η Λενια και ξαπλωσε όπως πάντα στον διθέσιο καναπε . Ωχ αυτό σήμαινε ότι ο Ρωμαίο θα καθόταν μαζί μου ...Όχι ρε λενιααα.
"Ήρθα και εγώ"ακούστηκε η φωνή το Ρωμαίου.
"Λοιπόν τι ταινία θα δούμε;" ρωτάει η Λενια.
"Δεν ξέρω ότι θέλετε ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΘΡΙΛΕΡ ...."
"Αααα εγώ έχω φέρει μια τέλεια ταινία Όχι πολύ τρομαχτική σε έχει λίγους σκεπτόμουν μόνο..."
"Έλα ρε Ρωμαίο Αφού ξες πως δεν μου αρέσουν τα θρίλερ..."παραπονιέμαι εγώ.
"Δεν πειράζει" μου απάντησε και αρπαξε το μπολ με τα ποπ κορν από εμένα για να τα φάει αυτός.
Μετά από λίγο της έναρξης της ταινίας ο Ρωμαίο ξάπλωσα επάνω στα πόδια μου .
Εντάξει δεν μπορώ να πω ότι έκανε κάτι κακό..
"Σε πειράζει..;"με ρώτησε .
" Όχι βολέψουν "του λέω .
Η ταινία ήταν τόσο τρομαχτική κι η καρδιά μου χτυπούσε τόσο δυνατά..
Εκείνη την ώρα χτυπάει το κινητό μου .....μήνυμα..Πώς και έτσι:"Ακούω την καρδιά σου μην φοβάσαι είναι όλα ένα ψέμα"
Ήταν ο Ρωμαίο .."Μακάρι να ήταν μόνο αυτό ένα ψέμα"
Εκείνη την στιγμή Διάβασε το μήνυμα και μου έπιασε το χέρι σφιχτά .τότε ένιωσα τόσο καλά και ηρέμησα..
.........................1:20 τελος η ταινια την Λενια την πήρε ο ύπνος και ο Ρωμαίο την πήγε στο δωμάτιο της. Εγώ δεν νύσταζα και αποφάσισα να κάτσω να δω τίποτα στην τηλεόραση..
"Εγώ πάω για ύπνο"λέει ο Ρωμαίο.
"Εντάξει καληνύχτα "
"Και εσύ Έλλη μην αργήσεις να κοιμηθείς ταλαιπωρήθηκες πολύ σήμερα καληνύχτα "
Η ώρα είχε πάει τρεις ,κάποια στιγμή άκουσα φωνές από το δωμάτιο του Και χωρίς δεύτερη σκέψη πήγα πίσω από την πόρτα για να δω τι έπαθε. Όσο και να υποκρίνονται νοιάζομαι ακόμα για αυτόν..
"Όχι Έλλη....μην με αφήνεις...μη ..μη σ παρακαλώ Όχι Δεν θα αντέξω μακρυά σου σε παρακαλω"
Έβλεπε εφιάλτη και μάλλον με έμενα πήγα κατευθείαν δίπλα του ...
"Ρωμαίο Ρωμαίο ξυπνά ένα ξυπνά ένας εφιάλτης ήταν μόνο "
Τότε ξύπνησε και με κοίταξε μέσα στα μάτια,! τα μάτια του Πόσο Τέλεια είναι τα μάτια του σαν κάτι να ήθελαν να με που και μου το είπαν......
"Σε παρακαλώ ένα να κοιμηθούμε μαζί το έχω ανάγκη σε παρακαλώ "
"Σε παρακαλώ Ρωμαίο δεν γίνεται αυτό που λες σε παρακαλώ μην με πιέζεις "
Τότε άλλαξε πλευρό και είπε:
" καληνύχτα και συγγνώμη."
Τότε του χάιδευα τα μαλλιά του .....είχα ξεχάσει Πόσο Τέλεια είναι τα μαλλιά του ......"Καληνύχτα "
Του είπα και πήγα για ύπνο.....
YOU ARE READING
Το Μικρό Μας Μυστικό
AdventureΤι έχει στο μυαλό της ... Μου έδεσε τα μάτια... "Ήρθε η ώρα να πάρω εγώ την κατάσταση στα χέρια μου ....για μια φορά θα κάνω ότι θέλω εγώ...." Αφήνομαι επάνω της.... Νιώθω το κορμί μου να παραλύει.. Μου βγάζει το μόνο ρουχο που φοράω... Το εσώρουχο...