23.

862 78 2
                                    


Yol boyunca camdan dışarıyı izleyip, teyp den gelen hafif şarkıları dinledim.

- geldik Anabel ( Alex)

- tamam ( Anabel )

Kafa sallayıp aşağı indim, Büyük bir yerdi burası, büyük bir depo. Depo kapısı zincirler ile kitlenmişti, Alex ağır adımlarla gidip kapıyı açmaya başladı.

- ne konuşacaksın Anabel. Sen onunla konuştuktan sonra duracak mı sanıyorsun. ( Alex)

- durması gerek Alex durması için elimden geleni yapacağım. ( Anabel )

Burnundan gülüp kafasını iki yana salladı, sinirli ve endişeli duruyordu belliydi.

- sen gelme Alex. Ben tek konuşmak istiyorum. ( Anabel )

- bu olmaz Anabel bunu bekleme benden. Seni buraya getirdim ama içeriye tek girmene izin vermem.( Alex)

Kesin konuşuyor yapacak bir şey yok, mecbur beraberiz.

- tamam birlikte girelim ( Anabel )

Saat gece yarısı olduğu için etraf zifiri karanlıktı, Alex önden ben arkadan içeri girdik. Alex durdu ben durdum, yanındaki duvara elini uzatıp ışıkları açtı.

Bir sandalyede demirler ile bağlanmış, uzun zamandır karanlıkta kaldığı için ışık yanınca gözlerini kapattı ve tekrar açtı. Beni görünce gülmeye başladı ağzı açık ama konuşmuyor, sadece kahkahalar atıyordu.

- Rex iyi misin? ( Anabel)

- ne o öldürmek için seni tek mi yolladılar. Hani kamera beni de çekmeyecek misiniz öldürürken. Aaa olmaz ki ama öyle çok üzülürüm bak, beni de çekmeniz gerek baban öğretmedi mi sana bunları. ( Rex)

- saçmalama Rex buraya seni öldürmek için gelmedim, seninle konuşmaya geldim. ( Anabel)

- daşak mı geçiyorsunuz benimle lan! Öldür bitsin iş konuyu uzatmayın.(Rex)

- Ölmeyecek sin dedim sana! Konuşmak için geldim Rex seni anlamak için geldim, çektiğin acıları gözlerinden görebiliyorum . Tüm bu yaptıklarında sonuna kadar haklısın, baban babama bunu yapsaydı ben de aynını yapardım. Bu yaptıkların için seni suclayamam , bu hikayede tek suçlu var o da babam Michel. ( Anabel)

- evet bir suçlu bar o da Michel, ve ölmesi gereken iki kişi var Michel ve Abraha. Baban ve amcan ölmeden bana yaşam yok Anabel, beni ya şimdi öldür ya da olacaklara katlan. Sizlere zarar vermem benim sorunum iki kişi onlar ölür hikayem biter. ( Rex)

- neden Rex senin çektiğin acıyı biz de mi çekelim. Sizlere zarar vermem diyorsun,ama bu hikayede zarar gören biz olursak o zaman seni nasıl affederiz. Babamı, amcamı öldürdükten sonra biz de seni öldürmek için çaba sarf edicez. Sonra ne olacak, üçünüz de öldükten sonra ne olacak. Babamı öldürünce baban geri gelmeyecek anladın mı beni. ( Anabel )

- babamı öldüren adam ile aynı gezegende nefes almam Anabel. ( Rex)

Gözlerimin içine baktı, gözlerinin içine baktım. Haklıydı sonuna kadar Haklıydı ama babam neden videoya çekmişti neden yapmıştı bunu. Onunla konuşmadan buraya gelmemeliydim, sebebini bilmeden Rex e de bir şey anlatamazdım.

- gidelim Alex ( Anabel )

Arkamı dönüp depodan çıktım. Arabaya binip Alex'in gelmesini bekledim. Saniyeler sonra da Alex çıktı ve kapıyı kitleyip yanıma geldi.

- ne değişti Anabel. fikri değişmeyecek babanı ve amcanı öldürmek için ölecek. Ne bekliyorsun Rex den , neden ona bu kadar güzel bakıyorsun Anabel. Neden ona aşık mış gibi hissettiriyorsun bana. ( Alex )

İLK MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin