Gözlerim karardı basım ağrıdı ve birden yattığım yerden sıçradım benim hemen aradım dan da Dean kalktı muhtemelen onun da başı ağrıyordu ki o da başını tutarak kalktı kendime gelmeye çalışırken aklıma Rex geldi.- ne oldu şimdi öldü mü Rex ( Anabel )
- hayır tabi ne ölmesi sadece onu uzun bir süre baygın tutacak yoksa diğerlerinin işi gerçekten zor olur du o eski Rex deyil çok güçlenmiş büyü öğrenmiş benden daha iyi bile olurmuş benim tek yapmam gereken onu bayıltmaktı zaten yarım saat sonra gelirler sen dinlen istersen çok işimiz olacak ( Dean )
- peki tamam mutfak karşıda istersen bir şeyler ye ben yukarı çıkıyorum (Anabel )
Yukarı çıkıp güzel bir duş aldım hafif bir makyaj yaptım ( hafif bir makyaj dan kastım sadece rimel bu da heryerde hafif makyaj yapıyor demeyin :D )
Siyah takımımı giyip parfüm sıktım saçımı yukardan at kuyruğu yapıp aşağı indim
( Bu kızı da hiç sevmem :d )
Dean hala aynı yerinde oturmuş telefon ile oynuyordu mutfaktan bir torba kan alıp içmeye başladım.
- bir haberin var mı ne zaman gelecekler miş (Anabel )
- evet bir az önce konuştuk 10 dk ya burda olurlar mış ( Dean )
- tamam ( Anabel )
Aradan geçen 15 dakika beni rahatsız etmeye başlamıştı
- aradan 15 dakika geçti neden hala yoklar ben arasam mı acaba ( Anabel )
- sen bilirsin kızım ( Dean)
Babamı aradım çaldı çaldı ama açan olmadı ardından Bella ve Carl'ı da aradım ama onlar da açmadı son şansım olan Alex'i de aradım çaldı çaldı ve açtı
- he nerdesiniz siz ya diğerleri telefonu yanında süs diye mi taşıyorlar öylesine telefonum var demek için taşıyorlarsa söylesinler bilelim meraktan öldük burda 10 dakika ya geliyoruz demişsiniz 15 dakika oldu hala yoksunuz Alex konuşsana ( Anabel)
- eyer fırsat verseydin kesin konuşurdu güzelim ama malesef artık fırsat versen de konuşamaz beni çok hafife aldınız bedeli ağır olacak ( Rex)
- neyy sen sen nasıl yaptın bunu bırak onları gel al beni onlardan ne istiyorsun (Anabel )
- ben senden de bir şey istemiyorum güzel bir söz var bilirmisin babalarının günahlarını çocukları çeker peki çocukların günahlarını kim çeker biliyormusun ( Rex )
- neyden bahsediyorsun neyin günahı ( Anabel )
- çocukların günahlarını da sevdikleri çeker güzelim sevdiklerin benimle bundan sonra sen unut artık bizi eski hayatına dön biz babanla çok mutluyuz (Rex )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK MELEZ
VampireDış dünyaya kendisini kapatmış bir kız melez olduğunu öğrenirse sizce neler olur İyi okumalar 📖