Alex'e ufak bir tebessüm ile cevap verdim ve koltuklardan birine oturdum.- e ne buldun bakalım geçmişim hakkında (Anabel)
- pek bir şey bulamadım ama bulduklarımı anlata bilirim (Alex)
- evet dinliyorum (Anabel)
- en baştan başlıyorum annen sana bir hastanede doğmadığını söylemiş uzun yola giderken sancısının başladığını ve şans ki otobüs de bir doktorun olduğunu ve onun yardımı ile hayata geldiğini söylemiş sana babanın seni 5 yaşında iken bırakıp gittiğini anlatmış arkadaşların Bleach, Jess, Ana, Angela, Carla, Albert ve sen çok yakınmışsınız çocukluk tan beli hem de ormanda kendinize küçük bir baraka gibi yer yapmışsınız her gün orda toplanır sohbet edermişsiniz Jess çok olgun ve güzel bir kızmış Ana ise sosyal, güzel ve çok geveze bir kız Angela sesiz içe kapanık yoklukta gideri var öyle Carla biraz alkolü seven biri Albert de Jess gibi olgun bu kadar ve hepsi sana çok değer veriyor (Alex)
- sen bunları nasıl öğrendin ( Anabel)
- güçlü kaynaklar diyelim ( Alex )
- yanlız birisini unuttun pek de güçlü deyilmiş demek ki ( Anabel )
- kimi unuttum acaba ( Alex)
- Bleach onun nasıl biri olduğunu söylemedin ( Anabel )
- Bleach kavgaçı cesur yakışıklı ve çocukluk arkadaşına aşık bir genç ( Alex)
- neyy kime aşık (Anabel)
- sana (Alex)
- saçmalıyorsun biz onlar la kardeş gibiyiz aşk falan yok aramızda (Anabel )
- sende olmaya bilir ama onda var, her neyse iyi araştırmış mıyım seni ( Alex)
- eve güzel araştırmışsın ama beni deyil geçmişimi araştırmışsın beni çözemez sin Alex ( Anabel)
- neden çözemeyim ki ( Alex)
- çünkü kendimi ben bile çözemedim.sen hiç çözemez sin ( Anabel)
Kapının çalması ile ayağı kalkıp kapıyı açtım Carl ve Bella okuldan gelmişlerdi
- hoş geldiniz çocuklar bugün gününüz nasıl geçti yavrularım kavga falan etmediniz deyil mi (Anabel )
Bella omzuma vurup ufak bir kahkaha attı
- yok annecim kavga etmedik bugün çok usluyduk ( Carl )
Bir yandan kahkaha atıyor bir yandan da şakayı sürdürüyoduk uzun zaman sonra ilk kez bu kadar saçma birşeye bu kadar çok gülmüştüm
- şakayı bırakın artık da bu olayı bugün çözelim he ne dersiniz (Alex)
- evet ne yaptınız bugün anlatın bakalım (Bella )
- bugün bize yardımı dokunacak birine gittik o da gelir birazdan Michel ve Abraham da gelmek üzere dir herkeze bir anlatırım yapacaklarımızı tek tek anlatmayım şimdi (Alex)
- peki soda getiriyorum istemeyen var mı ( Bella )
- bana getirme saol ( Anabel)
Bella elinde üç tane soda ile gelip yerine oturdu
- bu olay çözüldüğüde arkadaşlarımın yanına annemin yanına gidebilirim demi rahat bir şekilde ( Anabel)
- tabiki de kuzum neden gidemeyesin şu şerefsizin işini bi bitirelim her şey yoluna girecek ( Bella )
Kapının çalmasının ardından Carl kapıyı açmaya gitti arkasında babam ve Abraham vardı tam herkes oturmuşken kapı tekrar çaldı kimse konuşmuyor herkes kapıdan gelecek olan kişiyi bekliyor du Dean ve Carl da geldikten sonra Alex anlatmaya başladı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK MELEZ
VampireDış dünyaya kendisini kapatmış bir kız melez olduğunu öğrenirse sizce neler olur İyi okumalar 📖