26.

705 63 0
                                    

- lannn! Çık dışarı sapık! ( Anabel )

- Kaç saat oldu odaya gireli üzerini giymedin mi daha. Yoksa beni bu şekilde mi beklemeyi tercih ettin.( Alex )

Büyük bir kahkaha atıp elleri ile kapalı olan yüzünü açıp arkasını döndü. İnsan bir kapıya vurur, der müsait misin direk girilirmi. Birde yüzsüzlük yapıp beni böyle mı bekliyorsun diyor.

- dışarı çık Alex. ( Anabel )

- bakmıyorum giy hadi. ( Alex )

- çık lan dışarı. ( Anabel )

Alex odadan çıkıp kapıyı kapattı. Bende üzerimi giyip çıkardıklarımı katladım. Telefonumu şarja takıp yatağa yattım. Aradan geçen on dakikanın ardından Alex de odaya girdi, yüzüne bakamıyorum rezil etti beni AMK. Alex de yatağa yatınca arkamı döndüm.

- ne yapıyorsun güzelim. ( Alex)

- uyuyorum Alex. ( Anabel )

- neden arkan dönük uyuyorsun. ( Alex )

- canım bugün böyle uyumak istiyor da ondan. ( Anabel )

Alex kolunu belime sarıp, eli ile karnımla oynamaya başladı.

- sen öyle istiyorsan öyle olsun. Ama seni çıplak gördüm diye böyle yapıyorsan saçmalıyor olursun. ( Alex )

- gördün mü. ( Anabel )

Tabiki görmüştü, ama mal gibi soruyorum derdim ne benim daha fazla rezil olmak falan mı.

- istemeden gördüm özür dilerim. Üzerini giydin sanmıştım. ( Alex)

Haklı abi o kadar saat ne yaptım ben odada, üzerini giyip öyle kurcala odayı. Niye bu gibi önemli birşeyi en sona bırakıyorsun ki.

- güzelim artık bana mı dönsen. Güzel yüzünü bı görsem de öyle uyusam. ( Alex)

Yüzümü Alex'e dönüp, gözlerine bakmamak için çaba sarf ettim.

- Anabel abartıyor sun ama, yeter artık baksana gözlerime. ( Alex)

- tamam be al baktım. ( Anabel )

- teşekkürler güzelim. ( Alex)

Belime sarılı olan kolunu daha çok sıkıp beni kendisine yaklaştırdı. Nefesim nefesine, nefesi nefesime karışıyor. Dudaklarımla dudaklarını birleştirdi. İlk öpücüğü karşılıksız bırakmak olmaz neticede. Bende karşılık verdim. Gözlerim kapalı olduğu için, onun kapalımı değilmi bilmiyorum. Ayrıldıktan sonra gözlerimi açtığımda Alex'in gözleri de açıktı, ikimiz de nefes nefese birbirimize bakıyorduk.

- şuan senin yerinde başkası olsaydı çoktan bu işi bitirmiştim. Ama söz konusu sensin, ve bu beni durduruyor.( Alex)

Tam konuşacaktım ki tekrar öpüp geri çekildi.

- hadi uyuyalım artık güzelim, yarın herzaman olduğu gibi işlerimiz olacak.( Alex)

- iyi geceler sevgilim. ( Anabel )

- iyi geceler güzelim. ( Alex )

                      🌞🌞🌞🌞

Sabah gözlerimi açtığımda Alex deliksiz uyuyordu. Yataktan kalkıp mutfağa geçtim, kan içip tekrar odaya girdim ama Alex bey hayla uyuyor. Üzerimi değiştirip dışarı çıktım. Evin iki sokak arkasında bir fırın bulup simit falan aldım. Eve geldim çay koydum, peynir domates çıkardım.
Simit ve poğcaları da masaya koydum. İşte hazır bu kadar. Odaya Alex'i uyandırmaya girdim, bu kadar da uyuyamaz ki ya. Aklıma birden dün ki olanlar geldi ya birşey olduysa. Yanına gidip kolundan sarstım, ama uyanmadı. Yavaşça kulağımı ağzına doğru götürüp nefes alıp almadığını konturol ediyordum ki birden belimden tutup yatağa yatırıp üstüme çıktı.

İLK MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin