20.

1K 96 33
                                    

Herkes içeride yemek yerken aklıma babam geldi en son evden çıkıp gitmişti ama Rex hayla hayatta ve tehlikeli tamam babam güçlü bir melez ama ne gibi bir pilanı var bilmiyoruz bu kadar sorumsuz davranamaz dı. Telefonu cebimden çıkarım babamı aradım ama açmadı ikinciye aradım gene açmadı.

Mutfakta herkes yemek yerken herkese göz gezdirdim ama bir dakika ya amcan nerede?

- Bella baban nerede ( Anabel )

- en son amcamın arkasından çıkmıştı nerede olduklarını bilmiyorum ( Bella )

- babanı ara ben ulaşamıyorum başlarına bir şey gelmiş olabilir. ( Anabel )

- Anabel haklı nasıl olur da bu saate kadar gelmezler ( Carl )

Bella bir yandan Abraham'ı arıyor ben de babamı arıyordum kapının çalması ile telefonu cebime atıp kapıya doğru koştum karşımda tabiki babamı ve amcamı görmek istiyordum ama gördüğüm kişi de beni biraz olsun mutlu etmişti hiç değilse ona birşey olmadı

- Bella annen geldi! ( Anabel )

Alice ile sarılıp salona döndüm ardından başıma giren ağrı ile kendimi koltuğa atıp nefes almaya çalıştım ama geçmedi gözlerim kapanmak için zorluyordu beni.

- hepiniz gelin başım ağrıyor çabuk!(Anabel)

Öyle bağırmıştım ki iki sokak arkada ev olsa o bile gelirdi malum tenha bir yerde oturuyoruz şuan.

- ne oldu güzelim iyi misin ( Alex)

Alex yanıma gelmiş benden bir cevap bekliyordu ama cevap bile veremiyordum başımın ağrısından.

- seni görmek istiyor demek ki fazla direnme kapat gözlerini ( Dean )

Kafamı onaylar şeklinde sallayıp gözlerimi kapadım ama bu sefer karşımda beyaz bir oda yoktu bir ormanlık da  karşımda devasa bir ateş vardı omzumda hissettim el ile irkilip arkamı döndüm ve bilim bakalım kim aaa Rex  şaşırdık mı hayır.

- ne istiyorsun ne var yine ( Anabel )

- birşey istemiyorum sadece rica ediyorum şuraya otur ve izle ( Rex)

Gösterdiği yere geçip oturdum.

- hareket edemiyeceksin Anabel malum benim konturolüm altındasın şuan onun için dediklerimi yapmak zorundasın istemesende yapacaksın ( Rex)

Hareket etmeye çalıştım ama dediği gibi onun konturolü altında olduğum için kalkamadım alaycı bir gülüş atıp "devam" etmesini söyledim.

"Getirin " diye gürleyip tekrar bana döndü.

- nasıl yani tek değilmiyiz (Anabel )

- tabiki de hayır en son sen ve Dean'ın yaptığından sonra tek geleceğimi düşünmedin sanırım ( Rex)

Babam ve amcam 4 kişi tarafından tutularak getiriliyordu demiştim ben bir boklar var demiştim kolları ve ağızları bağlıydı ama ikisi de dim dik duruyordu bir asker gibi.

- evet güzelim şimdi ikisinden birini seçmeni istiyorum birisini seç ve diğeri ölsün ( Rex)

- neyy ne yapayım birdaha söyle ( Anabel )

- bence o kadar da mal değilsindir anlamışsındır beni ( Rex )

Bu seferde o alaycı bir gülüş atıp kaşlarını tekrar çattı.

- seçemem Rex lütfen bunu isteme benden ( Anabel )

- aa hadi ama birini seçeceksin o kadar da zor değil ki ( Rex)

İLK MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin