11.

1.8K 187 44
                                    


Şey şuan havalara ucuyorum çok mutluyum ya 1000 olduk inşallah sizler le beraber 2000 de oluruz 3000 de hepinize çok teşekkür ederim sizleri gerçekten çok seviyorum❤

- dergileri dağıtan arkadaşa sorsaydın o da söylerdi zaten canım ( Emily)

- ben o kızın yanına gitseydim şuan burda olmazdım bilmiyormusun ( Carl)

Emily işaret parmağını dudaklarına bastırın kahkaha attı bahsettikleri kız geçen gün ki okulda Carl beni sevgilim diye göstermeye çalıştığı kız dı ne yapmış olabilir ki Carl ondan bu kadar uzak duruyor kız esmer sarı gözlü zayıf ve bir o kadar da güzel di yüzündeki hafif makyaj onu doğal gösteriyordu.

Aradan 2 saat geçmiş ti gece 00:00 olmaya tam yarım saat var ve ben gerçekten çok sıkıldım Bella ve Emily birkaç arkadaşları ve iki kurt kızla bahçede muhabbet ediyorlardı Carl ise kurtlara ısınmış olmalı ki 3 kurdun arasında bir tek o vardı gülerek birşeyler den bahsediyorlardı ben se elimde vişne suyu ile koltukta oturmuş telefonum la oynuyorum evet çok sıcak kanlıyım dır.

Alex gelip yanıma oturdu onun da elinde bir vişne suyu var dı o kadar yakışıklı duruyor du ki üzerine siyah bir t-shirt altına kot bir pantolon kısa dağınık saçlar gayet olgun çene kasları ela gözleri belirgin el kemikleri gülümsemese bile belli olan gamzeleri.

- her yerimi ezberlediğine göre konuşabilir miyiz? ( Alex)

- hı

Ne kadar mal olduğunu şimdiden belli ettin çocuğa

Sen sus iç ses çok biliyorsan sen konuş aaaa pardon ya seni bir tek ben duyuyorum demi o yüzden kapa çeneni!

- konuşmamız lazım diyorum ( Alex)

- evet buyur dinliyorum (Anabel)

- önemli ama burada olmaz ve sadece sen değil baban la da konuşmam lazım hepiniz le kuzenlerin amcan baban herkesle söz konusu sensin ( Alex)

- neyden bahsettiğini bir anlaya bilsem ( Anabel)

- bugün hemde hemen konuşmamız lazım buraya eylenmek için gelmedim ( Alex)

- peki tamam birazdan herkes dağılır o zaman konuşuruz bekle ( Anabel)

Alex kafasını sallayıp arkasına yaslandı yaklaşık on dakika öylece karşı duvarı izleyip sustuk.

Saat gece 00:00 olduğuna göre Carl ve Bella'nın yanına gidip arkadaşlarını göndermelerini söyleye bilirim

- Carl ( Anabel)

- efendim kuzen ( Carl )

- Bir gelirmisin önemli ( Anabel )

Carl arkadaşlarının yanından ayrılıp yanıma geldi

- Bella'nın da gelmesi gerek evin arka bahçesinde bekliyorum ( Anabel )

- tamam geliyoruz ( Carl )

Evin arka bahçesine çıkıp masanın yanında duran sandalyeyi açıp oturdum evet katlanan sandalye hemen arkamdan Carl ve Bella da gelmiş ti onlar da benim gibi yapıp oturdular.

- seni dinliyoruz kuzen biri birşey demedi değilmi ( Carl )

- dedi ( Anabel)

- kim ne dedi lan sana söyle hemen laflarını yedireyim ona ( Carl )

- otur yerine Carl öyle birşey değil Alex kurtlardan Alex konuşması gerekiyormuş bizim le çok önemli olduğunu söyledi söz konusu ben mişim ( Anabel)

İLK MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin