10.

2K 203 69
                                    

Herkese merhaba arkadaşlar genelde hikayenin başında konuşmam ama şimdi konuşasım geldi :D

Okumaya başladığınız saati buraya bırakabilirsiniz ❤

Ve bir de şey var bir sonraki bölüm 1000 okunma olduktan sonra gelecek sizleri seviyorum hadi başlayalım ozaman 💜

Babamın büyük bir hızla kapıyı açması bir oldu endişeli ve meraklı gözlerini üzerinde gezdirdi.

- ne oldu Anabel iyimisin ? ( Michel)

- çok kötü bir şey oldu ben hiç uyumuyormuşum ( Anabel)

- nasıl yani anlamadım ( Michel)

Başıma giren ağrıyla kala kaldım gözlerim puslandı kollarım uyuştu ve kafamı yastığım'da buldum.

                         *************

- uyanmadı hayla uyuyor ( Michel)

- ah ben de bir bilsem ( Michel)

- hayır gelmene gerek yok okula için aradım zaten seni (Michel)

Gözlerimi hafif aralayıp babama baktım neden benim uyanmamı bekliyor ki yoksa yine iki gün uyudum mu?

- baba (Anabel)

- tamam kapatıyorum ben uyandı ( Michel )

- günaydın kızım ne oldu sana akşam anlat bakalım (Michel)

-  N-nasıl yani birşey olmadı ( Anabel)

- kızım akşam beni odana çağırdın ya bağıra bağıra ( Michel)

- baba iyimisin sen ben seni falan cağırmadım halüsinasyon mu gördün sen ( Anabel )

- Anabel akşam bana seslendin yanına geldim kızarmış'dın gözlerin bile kırmızıydı ellerin titriyordu baba ben hiç uyumuyormuşum dedin sonra bir den yatta yattın ( Michel)

Babamın anatıklarına dair hiç bir şey hatırlamıyorum ki gayet de iyi uyuyorum ya babam iyi değil ya da ben.

- ben hatırlamıyorum kabus görmüş olabilirim şimdi müsadenle  okula gitmem lazım baba ( Anabel )

- bugün okula gitme ben senin için izin aldım yat dinlen rahatlarsın ( Michel)

- hayır ben gitmek istiyorum gayet de rahatım ( Anabel )

Babam odadan çıktıktan sonra telefonuma baktığımda saat 7:40 dı ve derse başlamamıza son 20 dakika okul müdürünün bana verdiği paketi açıp içindekileri üzerime giydim siyah mini bir etek üzerine kırmızı bir t-shirt bir de siyah pelerin vardı süper kahraman'mıyız biz  altına siyah botlarımı giydikten sonra hazırdım Kasım ayında olduğumuz için hava yağmurlu ve karlı geçiyordu normalde üşür üzerime iki kat kazak bir de mont giyerdim ama vampir olduğum için üşümüyor'um öyle oluyormuş soğu  hisediyor'um ama üşümüyor'um  hafif makyaj ve bir iki fıs parfüm sıkıp dolabımın yanına duran siyah sırt çantamı alıp aşağı indim.

- baba ( Anabel)

- Babaa ( Anabel)

Nerede bu adam ya küçük buzdolabından iki torba kan alıp içtim saat 7:50 ve ben hala evdeyim evet biliyorum çok rahatım ama ne yapıyım huyum bu dışarıda beni yine geçen gün ki takım elbiseli şoför bekliyordu arabaya bindikten sonra o da binip okul yoluna doğru arabayı sürdü okula uzak olmadığım için şanslıyım evet .

Okula geldiğimizde herkes sınıflarında olduğu için okul bahçesi boş tu okula girip sınıfa cıktım kapı kapalı olduğuna göre hoca sınıftaydı yapmam gereken iki seçenek var ya dersin bitmesini beklerim ya da sınıfa girerim tabi ki beklemiyeçeğim sınıfın kapısını açıp içeri girdim uzun boylu kaslı bir adam birşeyler konuşuyor birşeyler anlatıyordu ki beni görünce sustu e bi zahmet biri girdi sınıfa yani.

İLK MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin