Salonda oturan 5 kişiye görünce gözlerim kocaman oldu. Dona kalmıştım resmen ellerimin titrediğini hissedebiliyorum. Ne kadar süredir ayaktayim bilmiyorum aba bana asırlar gibi geliyor.
- hoşbulduk Anabel. ( Jess)
- istemiyorsan gidebiliriz. ( Anna)
- belli zaten istemediği hadi gidelim biz. ( Carla)
- aynen sizi tanımak güzeldi Alex.( Albert)
- durun lan bı kız şoka girdi bizi görünce. Gelir birazdan kendisine. ( Bleack)
Bir dakika ya bunlar niye eksik Angela yok o nerede. Birşey mi oldu acaba.
- Angela nerede. Birşey mi oldu. ( Anabel )
- vay anasını sayın seyirciler. Biz kızın ayağına kadar gelelim üstelik bize resti çekmişken. Kız hoş geldiniz bile demesin, direk Angela nerede. Ebesinin nikahında. ( Anna)
Bir insan hiç mi değişmez ya gene şikayet gene art arda konuşmalar. Gene nefes almayı unutmalar.
Son buluşmamızda yaptığım gibi kollarımı iki yana açıp kahkaha atmaya başladım.
- hepiniz hoşgeldiniz. ( Anabel )
Jess ve Anna birbirlerine bakıp kaş göz işareti yaptılar ve aynı anda kalkıp bana sarıldılar.
- hoşbulduk güzelim. ( Jess)
Albert, Bleack ve Carla ya da sarılıp yerlerimize oturduk.
- gerçekten hepinizi çok özlemişim. Nasıl geldiniz beni nasıl buldunuz. ( Anabel )
- valla kızım biz bulmadık seninki buldu bizi. ( Anna)
- benimki kim? ( Anabel )
- Alex işte sevgili değilmisiniz, sevgili olduğunuzu söyledi.( Jess)
Alex'e bakıp teşekkür niteliğinde gözlerimi kapatıp açtım.
- evet sevgilim. ( Anabel )
- bugün sabah biz gene hep birlikte bizim mekâna geçtik bi baktık orada oturuyor. Sinirlendik haliyle biliyorsun oraya kimseyi oturtmayız. Kalk dedik kalkmadı zorla kaldırmaya çalıştık yapamadık en sonunda dedi ben Anabel'in sevgilisiyim. Onun için geldim buraya. Ben bı tedirgin oldum tabi en son attığın mesajdan sonra. Hepimiz biliyorduk böyle demek istemediğini sana hiçbirimiz kırılmamıştık zaten. Oturduk bizde konuştuk. Alex anlattı biz dinledik. Sonra buraya geldik işte. ( Anna)
- ne anlattın ki. ( Anabel)
- herşeyi anlattım. ( Alex)
- herşeyi derken.( Anabel )
- vampir olmandan bahsediyorsan evet onu da biliyoruz. ( Carla)
Korkmuyorlardı hepsi rahat sanki bir vampirlerin evinde değilde insanların evinde oturuyorlar gibiydiler. Benim arkadaşlarım çünkü. Korkmayız.
- ee Angela nerede. ( Anabel)
- dedim ya kızım ebesinin nikahında diye.( Anna)
- dalga geçmeyi bırak artık cidden soruyorum ya. (Anabel )
- yok gerçekten ebesinin nikahında. Ebesi tekrar evleniyor kendi gibi dede buldu. Bugün nikah kıyıyorlardı onun için gelemedi. ( Albert)
Kahkahalar atıyorum evet şaka yapıyorlar sanmıştım. Sadece ben değil evdeki herkes kahkahalar atıyor.
Konuştuk konuştuk onlar ne yaptıklarını anlattı ben neler yaşadığımı anlattım. Saat baya geç olmuştu. Hep beraber salona yataklar açtık erkeklere Carl kızlara da bella gece yatmak için birşeyler verdi. Bizim odalar da hazırdı zaten herkes yataklarına yattı biz de odalarımıza geçtik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK MELEZ
VampireDış dünyaya kendisini kapatmış bir kız melez olduğunu öğrenirse sizce neler olur İyi okumalar 📖