Alex sorar gözler ile bakarken. Carl çoktan sordu bile.
- kim arıyor Anabel.( Carl)
- babam. ( Anabel )
- açsana kızım ozaman niye korkuyorsun.( Bella)
İşaret parmağımı dudaklarıma bastırıp susmalarını belli ettim.
+ Efendim baba.
- neredesin kızım en son Carl aradı gitmekten vazgeçmişsin.
+ Evet gitmiyorum, Carl ve Bella'nın evindeyiz.
- eve ne zaman geleceksin.
+ Yarın gelirim baba bugün buradayım.
- tamam kızım.
Telefonu kapatıp gözlerimi açtım. Konuşurken istemsizce kapatmışım gözlerimi. Bella elinde yorgan ve pikeler ile aşağı iniyor Carl de elinde poşetler ile içeri giriyordu.
- ee ne dedi amcam. ( Bella)
- eve ne zaman geleceğimi sordu, ben de bugün burada kalacağımı söyledim. ( Anabel)
- deseydin ya artık hep burada kalacağını. ( Carl )
- söyleyemedim ya yarın eşyalarımı almaya giderken söylerim. ( Anabel )
Bella ve ben televizyonun karşısına yere yatak sererken erkekler de mutfaktan bardakları getirdi. Evet yine pizza ve kola.
- ne izliyoruz. ( Carl )
- bence yine korku filmi izleyelim. ( Alex)
Yüzüme bakıp pis pis gülmeye başladı. Tabi önceki izlediğimiz de korkup ona sarılmıştım. İşine geliyor beyefendinin.
- hayır ya macera izleyelim. ( Anabel )
- korku filmi iyiydi ya. ( Bella)
- siz bana bırakın filim işini ver kumandayı bana kapatın ışıkları.( Anabel )
Carl'ın elinden kumandayı kapıp The Maze Runner ( labirent ) filmini açtım. Bir yandan pizza mı yiyor bir yandan kolamı yudumluyor ve filmi izliyorum. O kadar rahatım ki anlatamam size.
ki hong lee diye bir oyuncu bar filimde adı Minho. O kadar tatlı o kadar yakışıklı olunmaz ya.
- şu Minho'ya bitiyorum ben ya. ( Anabel)
- evet yakışıklı çocuk ama. ( Bella)
Alex yüzüme ters ters bakıp pizza dan kocaman ısırıp ekrana döndü.
Birde Dylan O'Brien var onun da filimdeki adı Thomas. Bu da çok tatlı, hepsi çok tatlı ve yakışıklı bunların.
Filimi özetleyim size şimdi bu Thomas asansör ile yere gidiyor ama hiçbir şey hatırlamıyor. Asansörün kapısı açılınca karşısında kendi yaşlarında bir sürü genç görüyor, her 30 günde bir asansörden birisi geliyormuş ve en son gelen kişiden 30 gün sonra Thomas geliyor. Diğerleri de buraya neden ve niye geldiklerini bilmiyorlar, hepsinin hafızası silinmiş olarak geliyorlar. Tek bildikleri şey hergün labirentin kapısının güneş doğunca açıldığı ve güneş batarken kapandığı. Kapı kapanınca labirentin içinden yaratıklar çıkıyor. Sonra bir terslik oluyor 30 gün olmadan birisi daha geliyor asansör ile bir kız. Kız sadece Thomas'ın adını hatırlıyor falan filan. İzleyin işte güzel filim.
Filim bittiğinde Bella ve ben salondaki koltuklara ben ve Alex için yatak yaptık. Malum odalar boşaltıldı. Bella'nın gecelikleri den birini giyip aşağı indim. Alex de Carl'ın eşofmanlarından birisini giymişti. Yanlız kendisi için açılmış yatakta değilde benim için açılmış yatakta yatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK MELEZ
VampireDış dünyaya kendisini kapatmış bir kız melez olduğunu öğrenirse sizce neler olur İyi okumalar 📖