25.

765 64 15
                                    


Aradan ne kadar zaman geçti farkında değildim ama hava kararmıştı. Alex geldiğimiz zaman inip kapıyı açtı, ben de kapı açıldıktan sonra indim arabadan.

- güzelim hayla konuşma taraftarımızın. ( Alex)

- evet canım konuşma taraftarıyım. ( Anabel )

İçeri girdiğimde hiçbir değişiklik yoktu. Sandalyede zincirler ile bağlanmış bir adet Rex duruyordu karşımda.

- karar verdin sanırım öldürmek için. Ama hala kamera göremiyorum ben. ( Rex)

- kamera falan yok Rex. Sana birşey sormak istiyorum. ( Anabel )

- buyur sor. ( Rex)

- baban neden öldü biliyormusun. ( Anabel )

- babana karşı geldi diye. ( Rex)

- baban ve annen, annemi öldürdüler Rex. Hemde video karşısında. ( Anabel )

- hahaha kim anlattı sana bu fıkrayı Michel mi. ( Rex)

- Rex bana inanman lazım, sana neden yalan söyleyim. Seni kurtarmak isterken neden yalan söyleyim. ( Anabel )

- sana yalan söylemişler güzelim, sen de bana doğru bildiğin yalanı anlatıyorsun. Beni öldürmen için baban sana fıkra anlatmış. ( Rex)

- sana o videoyu kim verdi. Sana bu sebepten Baba'nın öldüğünü kim anlattı.
( Anabel )

- annem. O verdi videoyu ve o anlattı. ( Rex)

- peki sen annene inanıyorsun da benim babama inanmam neden fıkra olsun Rex. Bir anne çocuğuna neden babasının ölüm videosunu izletsin, o videoyu neden çocuğuna verip de hergün acı çekmesine izin versin. Annenin amacı buydu zaten o videoyu hergün izle ve hergün kin tut istiyordu. ( Anabel )

- saçmalık benim babam kimseyi öldürmedi. ( Rex )

Arkamdan Alex'in sesi gelince durdum cevap vermedim. Arkamı dönüp ona baktım.

- Anabel biraz gelirmisin birşey konuşmam gerek. ( Alex)

- geliyorum Alex ( Anabel )

Alex ile beraber dışarıya çıktık.

- Anabel ben birşey gördüm. ( Alex )

- ne gördün. ( Anabel )

- seni Rex'i öldürürken gördüm, saçma birşey olabilir ama gördüm bende birşeyler var Anabel. Dean'ın yanına gitmemiz gerek. ( Alex)

Alex bunları söylerken endişeli gözüküyordu ve gerçekten çok ciddiydi.

- tamam gidelim canım şimdi mi gidelim.
( Anabel )

- evet hemen şimdi ben kitliyorum kapıyı sen arabaya geç. ( Alex )

Alex'in dediğini yapıp arabaya geçtim o da kapıyı kitleyip şoför koltuğuna geçti.
Yol boyunca dudaklarını yiyor ve birşeyler düşünüyordu.

Babama mesaj attım.

+ Baba birşey istiyorum senden 23:22

- iste kızım. 23:25

+ Annemin videosu duruyormu sende. 23:25

- evet duruyor, ama sana atmam Anabel bunu bekleme benden. Hem uzun zamandır bende izlemiyorum. 23:25

+ baba atman gerek Rex'in inanması için izlemesi gerek. 23:26

- olmaz kızım olmaz. 23:26

+ Tamam bana atma Alex'e at ben izlemicem baba söz veriyorum sana. 23:26

İLK MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin