24.

795 67 4
                                    


Gözlerimi hafifçe aralayıp, karşımda duran iki çift göze takıldım.

- günaydin güzelim. ( Alex )

- günaydin canım.( Anabel)

Bir yandan saçlarımı seviyor, bir yandan da yüzümü ezberlemek istermişcesine bakıyordu. 

- ne zaman uyandın. ( Anabel )

- bir saat oluyor. ( Alex)

- bir saattir hiç sıkılmadan beni mi izledin.( Anabel )

- değil bir saat bir ömür izlerim seni.  Hiç sıkılmam.( Alex)

Yanağımdan öpüp ayağı kalktı. Dolaptan üzerine lacivert bir t-shirt geçirdi. Benim üzerimde de dünkü verdiği şort ve beyaz bir t-shirt vardı.

- birazdan herkez gelir hazırlan da in aşağı bekliyorum seni. ( Alex)

- tamam geliyorum 5 dakikaya. ( Anabel)

Odanın kapısını kapatıp gitti. Ben de üzerime dün ki giydiklerimi tekrar giyip saçıma düzen vermeye çalıştım. Şuan kendimden iğreniyorum resmen, dünkü giydiğini tekrar giymek ne demek. Saçım başım dağınık halde biran önce eve gitmem gerekiyor.

Kendimi biraz olsun toparlayıp salona geçtim. Herkes gelmiş aralarında muhabbet ediyorlardı.

- günaydın herkese. ( Anabel )

Hepsi bana bakıp hafiften gülümsediler, günaydin deyip aralarındaki sohbete son verdiler.

- baba seninle konuşmam gerek. Yan odaya geçelim istersen. (Anabel )

- gerek yok burada konuşalım kızım, benim saklayacak birşeyim yok.(Michel)

- peki sen nasıl istersen. ( Anabel )

Boş olan koltuk bir tek Alex'in yanıydı. Oraya oturup elimle yüzümü sıvazladım.

- neden yaptınız baba. Tamam öldürdünüz ama neden videoya çektiniz. Hiç bir birşey hissetmediniz, peki sen amca dur da mı demedin neden destek çıktın babama, Rex çok kötü gözünü kin bulamış. Her gün o video yu izlemekten nefes alamaz olmuş sizin yüzünüzden, bir gencin hayatını bitirmişsiniz neden! ( Anabel )

- amacımız o değildi kızım. ( Abraham )

- amacınız neydi o zaman amca, derdiniz neydi ozaman. ( Anabel )

- bir gün annen ile seni görmeye geliyorduk, zaten her iki günde bir gece kimseye görünmeden çıkar sana gelirdik. Malum birisi görmesin seni sana kimse zarar vermesin diye gece gelirdik. Seni gördük o kadar güzel Uyuyordun ki seni öpmeye bile kıyamıyordu annen, çok ağlardı başında senden çok af dilerdi. Seni bizsiz bıraktık diye ama hep söz verirdi 18 yaşına geldiğinde güçlerin ortaya çıktığı zaman sana herşeyi anlatmak için hep söz verirdi. Seni gördük ihtiyaçların için para bıraktık ve evden çıktık. Kendi evimize geldiğimizde evde birileri geziniyor birşeyler arıyordu. Hızla eve koştum kim olduğunu öğrenmek için, normal bir insan, bir hırsızdır diye düşünüp annene kapıda beklemesini söyledim. Eve girdiğimde karşımda Rex'in babasını gördüm, onu ben vampir yapmıştım evet. Onu vampir yaptığım zaman kendimde değildim zaten, Rex'in babası evimizdeki tuzakları öğrenmiş. Olası bir saldırıda tek düğme ile tüm camlar ve kapı demir ile kapanıyordu. Beni görünce camdan atlayıp hemen o düğmeye bastı. Anneni karısı ile kaçırıp götürdüler. Aylarca aradım aylarca yanına gelemedim annen olmadığı için, sanki gelsem annene ihanet etmişim gibi hissettim gelmedim. Sonra telefonuma bir video geldi, anneni öldürürken videoya çekip bana attılar. İzledim gözlerimi bile kırpmadan izledim, ilk önce kolundaki deriyi kestiler hemen ardından bacaklarını ve tüm vücudunu. Sonra yakıp kamera karşısında el salladılar. Annenin aylar sonra ilk kez sesini duymuştum, çığlık atmıyordu kurtarılmak istemiyordu. Tek bir cümle kurdu, ona iyi bak ve asla intikamımı almadan yanıma gelme kabul etmem.  ( Michel)

İLK MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin