Hep beraber lunapark fikrini onayladıktan sonra yola koyulduk Alex'in arabasında ben Alex, Abraham ve Anna bindik. Carl'ın arabasına da jess, Carl, Bella, Bleack ve Carla bindiler.- gördüm gördüm. Ayyy çok güzel ve çok büyükler ya. ( Anna)
- bana bak ben binmem diye birşey yok herkes herşeye binecek. ( Anabel)
- bakarız.( Anna)
Alex ve Abraham alttan alttan gülmeye başladılar.
Alex arabayı park yerine park edince hep beraber arabadan çıktık. Carl da arabasını bizim arabanın yanına parkedince yanımıza geldiler.
- ilk önce makasa binelim. ( Jess)
- aynen başlangıç güzel olacak ki sonu güzel bitsin. ( Anabel )
-Siz geçin ozaman ben bilet alıp geliyorum ( Bleack)
- hayır olmaz biz hallederiz o işleri siz misafir geldiniz. ( Carl)
- aynen Bleack gel sen alır bizimkiler. ( Anabel )
Nasıl olsa para beleşten geliyor. 5 dakika sonra Carl elinde bir kart ile yanımıza geldi.
- herşey değişmiş lan ne biz önceden jeton alırdık şimdi kart yapmışlar atıyorsun karta parayı istediğin kadar bas vay be. ( Carl)
- bu çıkalı yaklaşık 1 2 sene oluyor ama yeni birşey değil.( Jess)
- biz de 1 2 senedir gelmiyoruz demekki. ( Carl)
Herkes makinadan geçerken Carl yanımızda her birimiz için kartı okutuyordu.
Ben, Alex
Carl,Jess
Bella, Bleack
Abraham,Anna
Carla da tek oturmak zorunda kaldı ama onun da yanına güzel bir kız geldi.************
- çok iyiydi lan. ( Jess)
- tabi canım hemde ne iyi. ( Abraham )
- Anabel biraz korktu ama yanında ben vardım sarıldı hemen. ( Alex)
- yani canım ben korktum da sarıldım en son bırak da inelim artık diyen de sendin ben değil. ( Anabel)
- evet aynen öyle. ( Alex)
İkinci de kararımız Crazy Dance
Aynı şekilde ikili olarak oturduk.
- ananı sikim lan kafam kalkmıyor. ( Abraham)
-Küfür etme lan bağıra bağıra. ( Carla)
İkisi de karşı karşıya bağırıyorlar birde yetmez mis gibi küfür ediyorlar ya. Gel döv diyorlar.
******
- benden bu kadar birdaha da birşeye binmem ben. ( Anna)
- öyle birşey yok binilecek. ( Bella)
- ama kötü oluyorum ben.( Anna)
- kes tatavayı kaç senelik arkadaşımı tanıyorum ben numara yapıyor korkudan.( Carla)
Herkes kahkahalar atarken Anna göz devirmekle yetindi.
- tamam ozaman çarpışan arabalara binelim haydin. ( Anna)
- gel buraya gel olmadı atlı karıncaya da binelim. ( Jess)
- olur. Bana uyar. ( Anna)
Annan Abraham'ın koluna girip atlı karıncaların oraya sürüklemeye başladı. İnat etti ya binilecek atlı karıncaya. Hep beraber onları takip edip atlı karıncaların önünde durduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK MELEZ
VampireDış dünyaya kendisini kapatmış bir kız melez olduğunu öğrenirse sizce neler olur İyi okumalar 📖