[Unicode]
ညနေ၅နာရီလောက်ရှိပြီမို့ ကောင်းကင်ကြီးထက် တိမ်သားကင်းစင်ကာ မှောင်ရိပ်ပျိုးလျက်ရှိတယ်..ကျောင်းသားတွေလဲ အသီးသီးပြန်သွားကြပြီမို့ ကျောင်းဝန်းတခွင်က သာမာန်ထက်ပိုတိတ်ဆိတ်လို့နေတယ်..
"မီမီစားရအောင် အိမ်ကို တစ်ခုခုဝယ်သွားရင်ကောင်းမလား.."
ဘောမ်ဂယူလွယ်အိတ်ကြိုးကို ခပ်လျော့လျော့ကိုင်ကာ လမ်းလျှောက်နေရင်း တိုးတိုးပြောလိုက်တယ်..ဂျွန်မင်က ကိစ္စရှိလို့ အရင်ပြန်သွားနှင့်ပြီမို့ ဒီနေ့တော့ ကျောင်းဂိတ်ဝထိ အတူတူလိုက်ပေးမယ့် သူငယ်ချင်းမရှိတော့ဘူး..
အဲ့ဒါကြောင့် ဘောမ်ဂယူခြေလှမ်းတွေကို အရှိန်မြှင့်လိုက်တယ်.."မင်းက ငါတို့ညီလေးနှစ်ယောက်ကို ဒဏ်ရာဒဏ်ချက်ဖြစ်အောင် လုပ်လိုက်တယ်ဆို ဟုတ်လား၊ ဟုတ်လား!"
တိတ်ဆိတ်လွန်းနေတဲ့ ကျောင်းဝန်းရဲ့အခြေအနေကို
ဖြိုခွဲလိုက်တဲ့ အသံကျယ်ကျယ်.."အယ်..ဘာအသံလဲ.."
ဘောမ်ဂယူ အသံလာရာဘက်ကိုမှန်းပြီး မြန်မြန်သွား
ကြည့်လိုက်တယ်..အရင်တစ်ခါကလဲ အဲ့လိုစပ်စုနည်းနဲ့ စပ်စုခဲ့လို့ခဏခဏပြသာနာတက်မလို ဖြစ်ခဲ့ရပေမယ့်
တကယ်လို့များ ကျောင်းသားတစ်ယောက်ယောက်က သူ့ရဲ့ အကူအညီကိုလိုနေခဲ့ရင်ရော..
သိချင်စိတ်ရဲ့လှုံ့ဆော်မှုကြောင့် အသံလာရာ ကျောင်း
အဆောက်အဦးနောက်ကိုရောက်သွားတော့ စက်ဘီးတွေထားတဲ့နေရာမှာ လူဆယ်ယောက်လောက် ရုတ်ရုတ်သဲသဲ ဖြစ်နေတယ်..
အတိအကျဆိုရင်တော့ ဒီရန်ပွဲက ရှစ်ယောက်နဲ့
နှစ်ယောက် မမျှမတဘက်ကွဲနေတာမျိုးပဲ.."မဟုတ်သေးပါဘူး..အဲ့ဒီနှစ်ယောက်က ငါတို့အသင်းက
မလား.."ဘောမ်ဂယူ အနောက်ကိုနည်းနည်းပြန်ဆုတ်လိုက်ပြီး မနီးမဝေးက သစ်ပင်နောက်မှာပုန်းကာ ဆရာတစ်ယောက် ပြေးခေါ်သင့်၊ မခေါ်သင့် အခြေအနေကို သုံးသပ်နေလိုက်တယ်..
"ခင်ဗျားတို့ဘက်ကလူက အရင် သူ့ကိုရန်ပြုတာ..
အဲ့ဒါကြောင့် ပြန်ခုခံလိုက်တာကို မှားတယ်လို့ပြောလို့
မရသလို ကိုယ်ထိလက်ရောက်ကျူးလွန်တာကလဲ ခင်ဗျားတို့ဘက်ကပဲ..
သူလဲထိုက်သင့်တဲ့အပြစ်ကိုခံယူပြီးပြီမို့ ဒီကိစ္စမှာ ဘယ်သူမှားတယ်၊ ဘယ်သူမှန်တယ်ဆိုတာကို ဒီထက်ပိုပြီး တွယ်ကပ်နေဖို့ မလိုအပ်ဘူးလို့ ထင်တယ်.."
YOU ARE READING
𝑭𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑺𝒆𝒂《𝓗𝓾𝓮𝓫𝓲𝓷》
Fanfiction"𝐈 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐞𝐚" #hueningkai #soobin #yeonjun #beomgyu #taehyun