[Unicode]
ပါးချိုင့်ဆိုတာ ဘုရားပေးတဲ့အရာတစ်ခုတဲ့..
ဘုရားရှင်က ဒီလူသားပေါ်မှာ အရမ်းလှတဲ့ပါးချိုင့်တွေကို ဖန်ဆင်းပေးခဲ့တာပဲ.."အစ်ကို့မှာ ပါးချိုင့်တွေရှိတာပဲ.."
နူးနူးညံ့ညံ့ပြုံးရင်း ဟျူနင်းကပြောလိုက်တယ်..
"အင်း..ဟုတ်တယ်"
ဆူဘင်းကသူ့ပါးကိုခပ်သာသာပွတ်လိုက်ရင်း ဟျူနင်းကိုကြည့်ကာပြောတယ်..
"အစ်ကိုက ကျွန်တော့ရှေ့မှာသိပ်မပြုံးတော့ အခုမှတွေ့ဖူးတာပဲ..အရမ်းလှတာကို..ခဏခဏပြုံးသင့်တယ်"
တစ်ဘဝလုံး သာမာန်ပါးချိုင့်သာသာလို့ယူဆလာတာကို အခုမှ အရေးတယူလှတယ်လို့အပြောခံရတော့
ဆူဘင်းမျက်နှာပူချင်လာတယ်.."ကျွန်တော်က ခဏခဏပြုံးနိုင်အောင်လုပ်ပေးမယ်"
နာရီ မိနစ်တံတွေလိုစည်းချက်ညီညီရွေ့လျားနေတဲ့ နေမင်းကြီးရဲ့ ရောင်ခြည်တွေက ဆူဘင်းရဲ့ အနက်ဖျော့ရောင်ဆံပင်ဖျားလေးတွေပေါ်မှာ နားခိုနေပြန်တယ်..
"အဟမ်း တော်တော့ အတန်းထဲပြန်ရအောင်"
လက်ပတ်နာရီကိုကြည့်လိုက်တော့ ကျောင်းတက်ဖို့၁၀မိနစ်သာလိုတော့တာမို့ ဆူဘင်း ထိုင်နေရာကထလိုက်ပေမယ့် ဟျူနင်းကတော့ ထမလာသေးဘူး..
"အင်း! အာ နောက်တစ်ချိန် သင်္ချာမလား အီးယား..စိတ်ဖိစီးလိုက်တာ.."
"မြန်မြန်လာလေကွာ.."
ညီးညီးညူညူလုပ်ရင်း နောက်မှာကျန်နေခဲ့လို့ ဆူဘင်းအော်ခေါ်လိုက်တော့မှ ခပ်မြန်မြန်ပြေးလာတဲ့ ဟျူနင်းရဲ့မျက်နှာက ခပ်မဲ့မဲ့..တကယ် သင်္ချာချိန်ကိုမကြိုက်တာပဲ..
_______
👩🏻🏫
"ကဲကဲ!!အာရုံစိုက်!!"ခုံကိုသံပေတံနဲ့ရိုက်ရင်း ပွက်လောရိုက်နေတဲ့ တစ်တန်းလုံးကိုထိန်းလိုက်တာကတော့ အင်္ဂလိပ်ဆရာမ..
"ဟင်..သင်္ချာဆရာမ မဝင်ဘူးလား"
ဘေးကနေ ခါးကိုမတ်လိုက်ရင်းပြောတဲ့ဟျူနင်းရဲ့လေသံနဲ့မျက်နှာထားက အစောကနဲ့မတူ မြူးထူးနေသလိုပဲလို့ ဆူဘင်းခံစားရတယ်..
YOU ARE READING
𝑭𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑺𝒆𝒂《𝓗𝓾𝓮𝓫𝓲𝓷》
Fanfiction"𝐈 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐞𝐚" #hueningkai #soobin #yeonjun #beomgyu #taehyun