ALEKSIJA
7dana kasnije
Na Damjanovo insistiranje smo došli njegovoj porodičnoj kući pre tri dana. Danas se zvanično vraćam u Rusiju i zaista samo jedva čekam da uđem u avion ovo veče. Umorila sam se od ove zemlje, nekako se ovde ne psećam svojom. Takođe, njegova porodica me gleda kao neku kraljicu. Razumem ja, spasla sam život Damjanu, ali nije potrebno to njihovo brižno ponašanje.
Imam još uvek konce od operacije, šta više, odmaram sve vreme. Idem samo do kupatila. Tako je naredio dojtor, no ne bi ja to poštovala da Damjan nije tu kao neki dug. Gde god da pogledam on je, ne ostavlja me uopšte samo. Gospođa mama, od sada je talko zovem je lično molila Damjana da dođem ovde. Ne gleda me popreko, ali mi ni ne prilazi. Ne znam ni da li me voli sada ili ne. Čudna neka žena.
A ja samo razmišljam o kićenju jelke, obećala sam Sergeju, moram ispuniti. Praznike sam provela u bolnici i jela odvrtanu bolničku hranu. Nije moglo biti gore. Sergej se morao vratiti u Rusiju prekjuče, pričamo preko telefona. Doduše, želeo je da se vidimo, da dođe da me poseti ali ja nisam želela. Znala sam da bi izbio skandal nije to potrebno.
Začulo se kucanje na vratima, a zatim je ušla Aurora.
- ,,Jel Damjan tu negde?" pitam jer zaista imam osećaj kao da je non stop tu negde. Kada god mi je zatrebao, no to nije tako često, bio je tu. U početku sam želela krišom jesti slatkiše no svaki put bi video. Uneo mi je taj osećaj kao da je uvek tu.
Aurora je zatvorila vrata te krenula ka meni. Odmahnula je glavom u znak da nije te je sela do mene i počela plakati.
- ,,Šta ti je?"
- ,,Ja sam zasigurno trudna." kaže kroz jecaje, sva je pocrvenela od plalanja. Izdahnula sam te se namestila u sedeći položaj polako.
- ,,Još uvek nisi dobila?" odmahnula je glavom.
- ,,I mislim da jedem više nego inače, to su svi primetili otprike jer me čudno gledaju dok jedemo. Strah me je da će mi stomak početi da raste." kaže panično.
- ,,Trebaš da odeš doktoru, ti si verovatno trudna. Moraš znati da li je sve u redu sa bebom."
- ,,Ali ja to dete ne mogu roditi."
- ,,Želiš da ga abortiraš?" upitam je tiho. Ja sam protiv abrtusa skroz na skroz, nećeš dete pazi onda šta radiš. A a ako već nećeš da paziš onda snosi posledice. Jedini abortus koji ja podržavam je onaj abortus koji napravi žena koja je silovana. To razumem i podržavam.
- ,,Imam devetnaest godina, nisam završila ni fakultet. Još je dete Lukasovo, biće haos." izdahnula sam, pun mi je kurac više i tog glupog pravila u ovoj porodici Ne smeš da budeš sa prijateljem svog brata, ma kako da ne još nek odlučuju sa kim će ko da bude.
- ,,Moraš reći Lukasu." rekla sam kratko.
- ,,On će podržati moju braću. On se svakako kaje zbog naše veze, koš da se stvori dete.." rekla je ljuto.
- ,,Kakvo je to ponašanje? Ali razumem, ljubav ne postoji. Mada, ja cu njega da uštrojim ukoliko te ne bude podržao u vezi bebe. Oboje ćete što pre reći vašim porodicama za vašu vezu kao i dete koje će stići."
- ,,Kako to da mu kažem? Plašim se, ne znam da li više moje porodice ili bebe u meni." rekla je drugu rečenicu više za sebe, a ja sam se oštro pogledala. Šta to znači? Ako nije želela bebu, a znala je da se jebe onda je trebala da pazi.
- ,,Aurora, biće haos ovde, sve što mogu ds uradim je da odvučem Damjana u Rusiju, za ostatak porodice ne mogu ništa uraditi." rekla sam te slegla ramenima.
- ,,Jel možeš ti da kažeš Dsmjanu?"
- ,,On je tvoj brat, ne moj."
- ,,Ali on će me ubiti, pa nećeš ići naredna dva dana kući. Moraćeš da prisustvuješ sahrani." nasemejm se, ovo dete je ludo. Bilo bi mi žao da joj se nešto desi, manje više što ne bih otišla kući.
- ,,A šta ja mogu da uradim? Mogu da zamolim Damjana da nas smesti u isti grob."
- ,,Ti si jedina koja može smiriti Damjana."
- ,,Okej, ja ću reći Damjanu, a ti razgovaraj sa Lukasom." rekla sam nezainteresovano, a ona me je zagrlila. Čini grešku, ona bi trebala da mu kaže, ali učiniću joj. Ako ona želi, ja ću reći Damjanu da će postati ujak. Čisto sumnjam da će se obradovati, no dobro.
- ,,Ostaviću te sada da se odmoriš." rekla je te izašla. Idi ti zapravo odmori Aurora, brat ti neće dati mira kad sazna.
YOU ARE READING
LEDENO SRCE *Završena*
RomanceAleksija Dimitrov je prelepa mlada žena koja se muči sa prošlošću. Kao tinejdžerka je završila u zatvoru za maloletnike iako uopšte nije bila kriva. Prošla je decenija od toga, Aleksija je sve samo ne nasmejana i draga devojčica kao što je bila neka...