- ,,Ne glupiraj se." kažem ozbiljno, kakva deca bre. Samo mi to fali.
- ,,Inače, zašto se ti pakuješ?"
- ,,Vraćam se u Rusiju Damjane." kažem te zašnjiram kofer i spustim ga na pod.
- ,,Zašto ne bi ostala?"
- ,,Fali mi moja zima."
- ,,Ostani barem još večeras."
- ,,Već sam kupila kartu." lupetam izgovore, ne ostaje mi se najiskrenije. Ne znam ni zašto sam došla.
- ,,Sredićemo to." nasmeje se.
- ,,Damjane.."
- ,,Još večeras i onda me čekaj u Rusiji, dolazim odmah nakon Božića."
- ,,Večeras je ono vaše bitno veče valjda?" videla sam da je došlo dosta auta, a i dosta radnika. Iznose, unose ovo ono. Ne silazi mi se dole jer je gužva ogromna.
- ,,Tako nekako." ustane i stane naspram mene ,,Šta si odlučila?" pomislim na Auroru, kupiću jebeni test za trudnoću i odlazim onda.
- ,,Okej, još večeras sam ovde onda."
- ,,Sjajno. Vidimo se večeras, slobodno siđi dole. Ne ujeda moja majka." cmokne me u obraz i izađe. Haos je on.
Stojala sam na prozoru i vievši da je Damjan izašao iz kuće sa Lavom i Kristijanom negde otišao autom, pozvala sam taksi i spremila se kako bih otišla do centra.
Nakon što sam izašla iz sobe, odmah sam spazila gospođu ove kuće kako razgovara sa konobarima. Silazivši niz stepenice, bacila sam pogled na celu kuću. Ovo veče je baš bitno za njih, rekla bih. Sve su suzbili na neki način i postavili dosta stolova. Biće ovde dosta ljudi, vidim ja. Prilika da izdominiram.
Izašla sam iz kuće, niko me nije ni spazio. Svi imaju posla, još bolje. Sela sam u taksi i zamolila ga da me doveze do centra i po mogućnosti da me ostavi pored neke apoteke, da se ne izgubim.
Dok smo se vozili, gledala sam kroz prozor i malo bolje upoznavala ovo mesto. Njihova kuća je malo dalje od centra, i njihova kuća je jedina kuća u ovih par kilometara. Nijednu kuću nisam videla sve dok nismo došli do centra. Taksista me je ostavio ispred apoteke i zamolila sam ga da me sačeka.
Ušla sam u apoteku i zatražila test za trudnoću. Žena koja radi je pokušavala da skonta ko sam, pogledala je u taksistu pa u mene.
- ,,Šta dođeš Kaplanovima?" pružila mi je kesu, koju sam praktično ščepala i bacila joj novac. Presekla sam je pogledom i izašla, kakvi ljudi su ovo. Sve ih zanima, kako li je uopšte povezala mene sa njima.
Došla sam kući i odmah krenula ka Aurori, no Damjan me je presreo na hodniku. Uhvatio me je za ruku i odveo u njegovu sobu.
- ,,Šta ćemo ovde?" Njegov ozbiljan pogled me je plašio, polako je krenuo da uzima moju torbu iz ruke. držala sam čvrsto, dajem ruku da zna za test.
- ,,Pusti Aleksija." nisam želela da pustim, ali mi je uzeo torbu na silu. Polako je otvorio i izvukao kesicu i iz nje test za trudnoću. Stavio mi je pred oči i rekao ,,Šta ovo treba da znači?"
- ,,Šta te briga! Uopšte kako si mogao saznati šta sam kupila." drugu rečenicu sam rekla više za sebe.
- ,,Ovo je moje mesto, a ti si moja. Ovde svi to znaju i naravno da ću saznati da kupuješ test za trudnoću." počela sam da se nerviram, ja nisam njegova i neću da tolerišem njegove reči.
- ,,Prvo, ja nisam tvoja niti ću ikad biti. Drugo, sada ću da odem po svoje stvari i biću u nekom hotelu do večeras. A onda večeras pravo za Rusiju." rekla sam besno i krenula ka vratima, a onda me je on uhvatio za ruku i vratio tamo gde sam bila.
- ,,Slušaj me dobro sada, uradićeš jebeni test za trudnoću i rodićeš to dete." ne pada mi na pamet da radim jebeni test, ja znam da nisam trduna. Drugo, žao mi Aurore. Ja odlazim, neće imati ko da joj kupi. Ne želim da ga iskoristim. Želim da joj dam jebeni test i za zauvek se posvađam sa Damjanom te mirno odem, ali znam da to nije moguće nažalost.
- ,,A šta ako neću?" dovikivali smo se. Polako je počeo da gubi strpljenje, a vala i ja. Puca mi kurac, nisam trudna. Ne želim da iskoristim test jer treba Aurori ali opet joj ga ne mogu dati niti reći da nije za mene jer Damjan je jebeno saznao za njega.
- ,,Ako si trudna, rodićeš to dete budi sigurna." sada mi je pukao film, nisam trudna, ali šta on umišlja?
- ,,Ko si ti da mi to kažeš?"
- ,,Otac tog deteta." bio je samouveren.
- ,,A otkud ti znaš da si baš ti otac? Ko zna sa kim sam ja sve bila. Možda je neko drugi." bila sam ironična, a on je rekao oštro ,,Ako je neko drugi obesiću ga."
- ,,Previše sebi daješ za pravo Damjane." opet sam krenula ka vratima, ali me je on ponovo uhvatio za ruku, ovog puta grubo te zaključao vrata svoje sobe. Otvorio je vrata kupatila i pokazao mi da uđem.
- ,,Ja sam ti rekao nešto Aleksija." kako bih ga sada napičkala za sva vreme i izjurila iz ove kuće i on ne bi pošao za mnom jer nema pravo. Ja nisam trudna, a on mi generalno nije ništa. Ne bi mogao da me zaustavi. Ali ja u ovom trenutku ne mogu da kažem da je test namenjen njegovoj sestri i da mu začepim usta time. Ovako izgleda čudno sa njegove strane, jer ako ja kupujem test za trudnoću a on je potencijalni otac. Nije ni čudo što me smara ovako. Ušla sam u kupatilo te mu zalupila vrata ispred nosa.
Čekajući da test pokaže da nisam trudna, gledala sam se u ogledalu i osmehivala pobednički. Posle ovoga ću ga jebati u mozak toliko da je zaista najebao. Ovo je njegova kuća, ali kada se vratimo u Rusiju nek me se plaši. Neće mi prići uopšte.
Posle dobrih deset minuta, kako Damjan ne bi sumnjao kojim slučajem, sam izašla i uvalila mu test u ruke.
- ,,Nećeš biti tata, šteta." kažem oštro, otključam vrata i izađam. Crkni Damjane.
KAMU SEDANG MEMBACA
LEDENO SRCE *Završena*
RomansaAleksija Dimitrov je prelepa mlada žena koja se muči sa prošlošću. Kao tinejdžerka je završila u zatvoru za maloletnike iako uopšte nije bila kriva. Prošla je decenija od toga, Aleksija je sve samo ne nasmejana i draga devojčica kao što je bila neka...