DAMJAN
Otključavam vrata stana te stvari ostavljam odmah u hodniku. Ojačim kaput te iz džepa izvučem samo kutijicu sa prstenom. Za Aleksiju. Po povratku sam odmah išao da joj kupim prsten, zaprosiću je što pre. Ne želim da se predomisli.
Legao sam na kauč u dnevnon te gledao u prsten, bio je tanak sa jednim malim dijamantom. Ne žalim novac već znam šta Aleksija voli. Ona voli jednostavne i male stvarčice što se nakita tiče.
Otišao sam do kuhinje te stavio vodu za kafu. Naslonjen na radni sto, razmišljao sam o tome kako da zaprosim Aleksiju. Ne može to biti nešto jednostavno, poput udaje se za mene i ćao. Moram da skočim sa zgrade ili nešto tako. Zacerekao sam se, pa nisam valjda lud ds unrem sada kada trebam da je oženim. Ali opet, čekao sam ovaj trenutak toliko dugo, pa mora to biti nešto veluko.
U međuvremenu je voda za kafu provrlila, zakuvao sam kafu te sipao u jednu renušu te se vratio u dnevnu sobu. Samo što sam seo, začulo se zvono. Uzdahnuo sam te ustao otvoriti vrata.
Bile su to Aleksija, Lela i Aurora. Ušle su i odmah prešle u dnevnu sobu. Seo sam na svoje mesto. Ni ćao mi nisu rekle.
- ,,Šta je vama?"
- ,,Aurora ti mora nešto reći, jako je važno." progovori Aleksija kojoj je glas jako čudan. Pogledao sam u Auroru, bila je nervozna. A obda sam pogledao u Lelu, njoj je sve bilo super. Ustala je i uzela moju kafu, taman sam se spremao pobuniti kada je Aleksija rekla kao grom iz vedra neba ,,Pošto vidim da Aurora ne može reći, ja ću reći otvoreno. Trudna je." iskolačio sam oči.
- ,,Šta priča ona?" upitao sam Auroru.
- ,,Istina je." rekla ne gledajući u pod. Odmah sam ustao te je uhvatio za lakat i povukao da ustane.
- ,,Kad pričaš sa mnom, gledaj me u oči." Aleksija i Lela su odmah ustale, jedna me je uhvatila za jednu ruku a druga za drugu.
- ,,Smiri se, nisi čuo sve." upozorava me Lela. Tada je Aurora podigla pogled i ponosno rekla ,,Trudna sam, Lukas je otac." u tom trenutku sam je ošamario. Bilo je jače od mene. Kako sme tako ponosno da dođe i kaže da je trudna sa mojim najboljim drugom koji je stariji od nje više od deser godina. Spremao sam se uraditi još nešto više, bes je vladao mnome. Međutim Aleksija je stala između nas dok je Lela pomagala Aurori da ustaje.
- ,,Dođi k sebi pre svega!" povikala je, a onda normalnim tonom rekla ,,Nije sve tako kao što ti misliš."
- ,,Nismo ni on ni ja želeli da se zaljubimo jedno u drugo, desilo se." kaže Aurora, krenuo sam ka njoj ne mogu da je slušam, međutim Aleksija mi to nije dozvolila.
- ,,Aleksija, ovo je između mene i moje sestre." rekao sam joj gledsjući je u oči, a onda pogledao Auroru ,,Šta ste vas dvoje mislili? Samo tako napravite dete i sve će biti super?"
- ,,On ne zna je trudna, i da želela je ds abortira međutim mogla bi imati posledice zbog toga te je odustala." objasnila mi je Lela, i dalje nije dovoljno. Ja i dalje ne mogu da prihvatiti činjenicu da je moja sestra meni iza leđa bila u vezi sa mojim najboljim drugom. A tek Lukas..
- ,,A sada razmisli da li bi bilo bolje da nikada ne postaneš ujak ili ovo?" bila je oštra Aleksija.
- ,,U pravu je." ubacila se Lela.
- ,,Ček, i ti si Lelo na njenoj strani?" bio sam razočaran. Pa Lela je odrasla sa mnom i Lukasom, ni ne očekujem da me Aleksija toliko razume.
- ,,Jesam, jebaćemo mater Lukasu i ti i ja ali podržaćemo Auroru jer samo mi znamo za njenu trudnoću."
- ,,Baš niko ne zna?"
- ,,Zar bi mi majka dopustila ovako nešto?" kaže ironično Aurora.
- ,,Ne javljaj se uopšte." rekao sam joj hladno te krenuo izlaziti iz stana. Uzeo sam svoj kaput te krenuo napolje. Izašao sam i stigao do kola, kada me je Aleksija sustigla.
- ,,Aleksija.." uhvatila me je za ruku te dovela do svog auta.
- ,,Idem da se otarasim svije prošlosti, u međuvremenu ću i tebe smiriti i sve će biti u redu. Poslušaj me." poljubila me je u obraz te otvorila vrata svog auta.
YOU ARE READING
LEDENO SRCE *Završena*
RomanceAleksija Dimitrov je prelepa mlada žena koja se muči sa prošlošću. Kao tinejdžerka je završila u zatvoru za maloletnike iako uopšte nije bila kriva. Prošla je decenija od toga, Aleksija je sve samo ne nasmejana i draga devojčica kao što je bila neka...