Kahramanlık...
En başından beri hayali buydu onun. Başından beri gelmek istediği yer, olmak istediği kişi belliydi. Hayata önde değil geride başlamıştı çünkü bir özgünlüğü yoktu. Ancak işler artık değişmişti. Artık olmak istediği kişi için daha çok çabalaması ve umutlarının peşinden giderek onları kovalaması gerekiyordu.
Kimi zaman pes etmeye yüz tutmuştu kimi zaman ise bütün gücünü kullanarak savaşmıştı kötülere karşı. Ama Izuku Midoriya asla ve asla yılmamıştı.
Şimdi ise karşısındaki kötü adama çatık kaşlarıyla bakarken kafasından milyonlarca düşünce geçiriyordu. Savaşabilir miydi? Kazanma şansı ne kadardı? Yakın dövüşte yeterince uzman mıydı?
Bir an bile pes etmeyi düşünmüyordu o. Onca yılını kahraman olmakla harcamış biri olarak U.A lisesinde 3.yılındaydı. İşler değişmişti. Vücudu ya da beyni artık eskisi gibi değildi. Her şeyden önce o artık eskisi gibi değildi. Daha da güçlenmiş daha da ilerlemiş kahramanlığa giden yolda daha da büyük adımlar atmıştı.
Önündeki kötü adamın özgünlüğü parmaklarının uçlarından çıkardığı bıçaklardı. Yakın dövüşte oldukça becerikli olduğu için şimdiden 3 kahramanı ciddi şekilde yaralamıştı. Izuku henüz bir kahraman değildi. Ancak bu adam onun seviyesine göreydi. Bu yüzden aldıkları alarm ile Katsuki Bakugou, Izuku Midoriya ve Denki Kaminari olay yerine damlamışlardı.
Izuku düşüncelerine ara verdi. Ne yapacağını sonunda bulmuştu. Hala daha sokağın başında dikilmekte olan kötü adama bir bakış atarak durduğu yerden harekete geçti. Binalar ve sokak çoktan dikkatli bir şekilde tahliye edildiği için insanları düşünmek zorunda değildi. Bu da çekinmeden tüm gücünü kullanmaktan alıkoymuyordu onu.
Arka bacaklarında biriktirdiği güçle sırayla yan yana dizilmiş apartmanların arasından bir kurbağa gibi zıplayarak geçti. Binalar tahliye edilmiş olabilirdi ancak yine de minimum derecede zarar vermeliydi duvarlara.
Hemen arkasında patlayan birkaç sarı ile karışık kırmızı kıvılcımlar gördüğünde Katsuki Bakugou'nun hemen arkasında olduğunu anladı.
"Yolumdan çekil, inek!" diye bağırdı Kacchan ona tam da gözgöze geldikleri sırada. Ardından Kacchan onu geçti. Villain'a doğru ilerledi ve tam önünde yumruğunu savurdu.
Villain bir sırıtış gönderdi. Bakugou'nun yumruğu yeterli olmamış olacak ki yüzü yana bile savrulmamıştı. Anlaşılan gerçekten çetin cevizdi bu adam.
Siyahlar içine bürünmüş adam sağ elindeki deri eldivenini Bakugou'nun tenine iyice yerleştirerek çocuğun bileğini sıktı. Parmak uçlarından çıkan kibrit uzunluğundaki bıçakları hızla çocuğun tenine sapladığında Bakugou inlememek için dişlerini sıkmak zorunda kalmıştı. Ancak onun asıl planı bu değildi. Yumruğu tutulmuş olabilirdi ancak hala ayakları ve eli duruyordu.
Önündeki adama sağlam bir kafa geçirdi ilk önce. İşte bu kötü adamın birkaç santim geriye savrulmasına ve bir eliyle burnunu tutarak acı çekmesine sebep olmuştu. Katsuki adamın toparlanmasını beklemeden hızlıca zıpladı. Tek eliyle elinin altındaki zemini bombalarken yukarı doğru yükseldi ve adamın arkasında belirdi. Bu sırada korku dolu villain'ın gözleri ona sabitlenmişti çoktan.
"Görüşürüz, ekstra!" diye bağırdı adama doğru. Bir yandan da elini tehtidkarca adamın suratına doğrultmuş her an patlamaya hazır küçük bombalarını hazırlıyordu. Cümlesi biter bitmez adamın yüzüne elini koydu. Bir bomba sesi boş sokakta yankılanırken hemen ileride bir arabanın alarmı duyuldu. Şimdi patlamadan geriye yanlızca dumanlar, araba alarmı sesi ve hemen ötesindeki titreyen beden kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soul Shuffle Experiment || вαкυ∂єкυ
Fanfiction"Biliyor musun Kacchan, bir inanca göre insanların kalplerine değil de ruhlarına aşık olurmuşsun. Ve eğer gerçekten iki ruh birbirini seviyorsa, hangi bedende olurlarsa olsun birbirlerini bulurlarmış." - #2 dekubaku - #4 katsudeku - #7 story -