3- Oyuncu

1.1K 172 221
                                    

Merhabalarr

Nasıl gidiyor kurgu bir şeyler oturmaya başladı mıı

Bol bol yorum ve oy rica ediyorum sizdenn ♡♡

2.bölümü okumayanlar atlamasın lütfenn

•••

İlk şokun ardından birkaç dakika kendini izledi. Öylece aynadaki yansımasına baktı. Çok saçmaydı bu. Çok saçmaydı. Ya Kacchan öteki dünyada sıkışmışsa ve aynalar ile ondan yardım istiyorsa? Aptal olma Deku diye fısıldadı kendine. Bu resmen Kacchan'ın görüntüsüydü. Şaşkınlıkla bakıyordu aynaya. Yanağına dokundu önce daha sonra saçlarına, hala inanamıyordu.

Bu neydi böyle? Bu gerçek miydi? Gerçekten Kacchan'ın vücudunda mıydı? Bunların hepsi birer oyun değil miydi yani?

Yutkundu bu düşünceyle. Eğer gerçekten Kacchan'ın vücudundaysa ortada ciddi bir sorun var demekti. Ve önündeki ayna onu yanıltmıyordu. Nasıl farkedememişti bunca zaman. Sesi Kacchan'ın sesine yakındı. Göğsü normalden daha büyüktü ancak antrenmanlar yüzünden olduğunu düşünmüştü. Burnu daha pürüzlüydü ve saçları sürekli batıyordu. Üstelik yastıktan kalktığında sarı teller yastıktaydı ancak üstünde durmamış aldırış etmeden şaka için olduğunu düşünmüştü.

Şimdi anlıyordu... şaka değildi hiçbiri. Onun gerçekten Bakugou olduğunu düşünmüştü arkadaşları. Üstelik aldığı yaralar... Parmaklarında çizikler olmayışı ve az önce tuvalette farkettiği üzere ufak birkaç santim artışa hiç mi dikkat etmemişti.

Şaka değildi... Belki birkaç saat Kacchan olabilirdi ancak birkaç gün Kacchan olmak güzel değildi!

Ne dediğini hatırladı villain'ın. Denek demişti onlara. Siz benim ilk deneğimsiniz. Bu muydu deneyi? Ruhları değiştirmek? Peki ya nasıl kurtulacaktı Izuku bu durumdan? Ne yapacaktı? Öğretmenlere haber vermeli miydi? Ona inanırlar mıydı?

Ve farkettiği gerçekle gözleri kocaman açıldı. Kacchan!?

Hızla tuvaletten çıktı ve başının dönmesine aldırmayarak odadan dışarı çıkmak için hareketlendi. Tuvalete gitmek için serumunun bitmesini beklemişti ve serumu bittiği için daha rahat hareket edebiliyordu.

"Nerde o?!" diye bağırdı endişeli gözlerle odasından çıkarak. Koridorda duran hastalardan birkaçı ona bakarken rahatsız koltuklarda oturanlar ona ayıplayan birkaç bakış attığında Izuku buranın hastahane olduğunu farkederek anında dilini ısırdı. Ulu orta bağırmamalıydı.

Ona doğru gelen bir doktoru gördüğünde hızla birkaç adım attı.

"Beyefendi odanıza dönün lütfen. Ayakkabılarınızı bile giymemişsiniz. Üstelik diğer hastalarımızı rahatsız ediyorsunuz."

Deku mahcubiyetle göz çukurlarını ovalarken "Haklısınız.." diye fısıldadı. Ama acilen Kacchan'ı görmeliydi ve eğer o gidip ona her şeyi açıklamassa sarışın daha büyük bir şoka uğrayabilirdi.

"Afedersiniz bunun için üzgünüm ama Kac- yani bana Deku'nun hangi odada olduğunu söyler misiniz?" dedi ona kaşları çatık bakan doktora.

Doktor önce kaşlarını çatmayı bıraktı. Ardından ise pes etmiş bir nefes vererek "Tabi buyrun burdan." dedi ve koridorun sonundaki odayı gösterdi çocuğa.

Doktor ayrılırken Izuku ilk kahverengi saçlı kızı gördü. Kız sandalyelerden birinin ucuna rahatsızca oturmuş kapalı kapının önünde tırnaklarını yiyerek stresle bekliyordu. Izuku onu görünce vücudundaki rahatlamayı hissetti. Arkadaşını epey endişelendirmiş olmalıydı. Ona sarılmak ve ben iyiyim demek istedi ancak anlatamazdı. Şu an bunun için doğru bir zaman değildi.

Soul Shuffle Experiment  || вαкυ∂єкυ  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin