15 - Makarna

744 119 112
                                    

❖❖❖

Selamlarr

Nasılsınızzz? ❤

Okullar açılıyor
bölümler daha sık gelecek bu yüzden :))

Oy sınırımız yine 80 oy

İyi okumalar ♡

❖❖❖


Gözler kalbin aynasıdır derlerdi. Bu zamana kadar o sözler onun için çok anlamsız gelmişti, ancak şimdi anlıyordu. Gözler, gerçekten kalbin aynasıydı. Tıpkı şimdi birbirini aşkla izleyen iki çocuk gibi. Ne zaman olmuştu, nasıl olmuştu bilmiyordu ama ikisininde gözlerindeki aşkı görebiliyordu. Havaya adeta somut bir sevgi dağılıyordu. Gerçi mor saçlı gencin bakışları biraz daha donuktu ama işte gözlerindeki sislerin arkasına baktığınızda gerçekten görebiliyordunuz ondaki mutluluğu.

Sözlerine " Shinsou'nun burda ne işi var? " diyerek başladı. Bir süre karşısındaki iki çocukta birbirine baktı. Basılmış oldukları için utanmaları gerekirdi muhtemelen ama ikisinin yüzünden de belli olan sırıtmadan da anlaşılacağı üzere hiçbir iz yoktu utanç duygusundan.

"Sizin burda ne işiniz var? " dedi Denki normal şartlarda yan yana bile gelmeyen iki çocuğa şüpheyle bakıp. Izuku bi anda tabiri caizse götünün tutuşmasıyla dudaklarını yalayıp ellerini saçlarına götürdü ve gergince karıştırıp "Um... " diye mırıldandı.

Neyse ki tam o sırada guruldayan karnı imdadına yetişmişti de sorgulayarak bakan 2 çift göz Bakugou'ya doğru çevrilmişti. (Yani Deku'nun bedenine)

Yeşil saçlı oğlan ellerini ceplerine koydu ve önünde tiksindirici bir manzara varmış gibi kafasını yana çevirip tezgaha bakarak "Uyuyamadım." diyerek kısa kesti.

Yanındaki çocuğun aksine arkadaşının biriyle çıkmasına şaşırmamıştı. Hatta bunun bir erkek olmasındansa Shinsou olması daha çok şaşırmıştı onu diyebiliriz. Yanındaki oğlanın her türden cinsiyete kaldırabileceğini bildiğinden bu bir sürpriz değildi onun için.

Sarışın kafasını sallarken Shinsou "Bizde tam... " dedi ve mahvolmuş tezgahtaki süzgeci, unla kaplanmış yüzeyi yarısı sütle dolmuş bardakları ve gereğinden çok fazla yağlanmış tepsiyi eliyle göstererek "...yemek yapıyorduk. " diye bitirdi cümlesini.

Midoriya gördüğü içler acısı mutfakla yüzü dehşetle kaplanırken Bakugou önemsiz bir bakış attı. Onun için 5 dakikalık temizlik demekti bu. Yemek yapmayı seven biri olduğu içinde çok sorun değildi. Emindi ki bu iki beceriksiz yemek yapıcaz derken ortalığı birbirine katmıştı.

"Yemek yapma deneyiminiz yanlış yerlere gitmiş herhalde. " dedi iğneleyici bir sesle Denki'nin eşofmanının tam popo kısmındaki unla kaplanmış el izine bakarak. Denki çocuğun baktığı yere hızla baktığında "E-evet.. küçük bi aksilik oluverdi. " diyerek hızla ellerini arkasına götürdü ve birkaç kez vurup silkeledi eşofmanını. Midoriya gülmemek için dudaklarını ısırmaya başladığında bir kez daha guruldayan midesiyle halinin epey kötü bir durumda olduğunu anladı.

Bakugou sinirlendiğini belli edercesine hala daha mutfağın ortasında boş boş duran 3 çocuğa baktı ve köşedeki kare masayı işaret ederek "Geçin şuraya. " dedi. Diğerleri itiraz etmeden Shinsou ve Denki yan yana Izuku'da karşılarına olacak şekilde yerleştiklerinde Bakugou kollarını sıvadı ve ilk önce musluğu açarak çeşmede ellerini yıkadı.

Soul Shuffle Experiment  || вαкυ∂єкυ  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin