22 lata temu na świat przyszła rudowłosa dziewczynka o pięknych niebiesko-zielonych oaczach , która nazywała się Chloe Cordelia Fray-Garroway i była owocem krótkiego romansu między Jocelyn Morgenstern i Luke'iem Garroway'em. Chloe urodziła się 2 lata po swoim starszym przyrodnim bratem Jonathan'em w tajemnicy przed Valentine'em Morgenstern'em.
Dziewczynka po urodzeniu była wychowywana przez znajomego czarnoksiężnika swojego ojca o imieniu Magnus Bane. Mieszkała z nim przez 2 lata i była z nim szczęśliwa, dopóki jej matka nie uciekła do Nowego Jorku z Kielichem Anioła i nie była w ciąży z jej młodszą siostrą.
Jocelyn nigdy nie kochała Chloe i zaniedbywała ją odkąd urodziła się Clary. Z biegiem lat nieustannie krzyczała na starszą córkę, ignorowała ją i traktowała ją tak, jakby była najbardziej obrzydliwą istotą na świecie. Chloe wiedziała, że matka żałowała, że ją urodziła i lubiła to okazywać.
Młoda dziewczyna przyzwyczaiła się do takiego traktowania ze strony matki, nauczyła się to ignorować i nie okazywać emocji. Kiedy była dzieckiem, chciała uwagi Jocelyn i siostry - być przez nie kochana, akceptowana, szanowana i mieć z nimi więź, ale pewnego dnia Chloe doszła do wniosku, że nie warto zabiegać o ich względy, bo zawsze kończyło się to cierpieniem.
Jedyną osobą, która troszczyła się o dziewczynę i ją kochała, był jej ojciec Luke. Tylko na niego mogła liczyć i łączyła ją więź ojciec-córka. Kochała swojego ojca i ich wspólne spędzanie czasu.
Koszmar Chloe trwał do czasu, gdy dziewczyna w dniu swoich 18. urodzin przeprowadziła się do Los Angeles do mieszkania kupionego przez jej ojca, który nie mógł znieść zachowania Jocelyn i Clary wobec Chloe.
Chloe zaczęła nowe życie bez osób, które jej nie kochały. Utrzymywała jedynie kontakt ze swoim ojcem, którego czasem odwiedzała. 18-letnia dziewczyna poznała nowych przyjaciół (w tym samego Lucyfer'a), miała kilka związków, które kończyły się zerwaniem oraz nowe życie, które ją uszczęśliwiało i pozwoliło zapomnieć o przeszłości.
Ale jak wiadomo przeszłość kiedyś wróci i będzie trzeba się z nią zmierzyć. Chloe musiała stanąć twarzą w twarz ze swoją siostrą i pomóc jej w znalezieniu ich matki. Przy okazji Chloe poznaje swoje bratnie dusze: Alec'a Lightwood'a i Jace'a Wayland'a, którzy obiecali chronić swoją ukochaną przed cierpieniem i Clary.
CZYTASZ
Soulmates || Alec Lightwood, Jace Wayland
ParanormalChloe Emma Fray zawsze czuła się niekochana przez swoją matkę Jocelyn i młodszą siostrę Clary, która była od niej o 4 lata młodsza. Jego jedynym wsparciem był ojciec, Luke Garroway. Kiedy Chloe skończyła 18 lat, wyprowadziła się z domu matki i rozpo...