── ✦ ──
Kiedy Alec i Chloe spali spał przytuleni do siebie w jej pokoju po stosunku. Clary i Simon wzięli rannego Luke'a do Magnus'a., aby pomógł ojcu Chloe. Nikt nie poinformował Chloe o wypadku jej ojca.
- Co się stało? - Zapytał zdziwiony Magnus zobaczył swojego dawnego przyjaciela, który miał widoczne ślady pazurów na klatce piersiowej i oparty o Clary i Simon'a.
- Został zaatakowany - Odpowiedział spanikowany Simon, kiedy razem z Clary wszedł do mieszkania Magnus'a.
- On potrzebuje pomocy czarnoksiężnika - Odezwała się przestraszona Clary. - On cię potrzebuje
- Dobrze. Połóżcie go tutaj - Powiedział Magnus, kiedy włożył białe prześcieradło na kanapę, a po chwili Clary i Simon położyli Luke'a na nią. Rudowłosa znalazła się przy ojcu Chloe, gdy wilkołak zaczął majaczyć i wołać imię Jocelyn.
- Jestem przy tobie Luke - Poinformowała swojego przybranego ojca Clary, kiedy przyłożyła jego dłoń do swojej twarzy. - Słyszysz mnie?
- Clary, musisz mnie posłuchać i zadzwonić do Chloe. Muszę ci i jej coś powiedzieć, na wypadek gdybym... - Zaczął mówić Luke.
- Nie, nawet tego nie mów - Powiedziała Clary, kiedy mu przerwała.
- Nie, ty i Chloe musicie wiedzieć - Stwierdził Luke, który ukrywał niektóre rzeczy przed swoją ukochaną córką oraz Clary.
- Został ugryziony przez alfę, prawda? - Zapytał zmartwiony Magnus, który martwił się o ojca Chloe, którą chciał chronić przed Jocelyn, Valentine'm i Clary.
- Tak, dlaczego? - Zapytał zaskoczony Simon Magnus'a. Chwilę później Luke zerwał się z kanapy, a jego oczy zmieniły się na szmaragdowozielone i głośno warknął.
Cała trójka była przerażona.
- O mój Boże Luke! - Krzyknęła przerażona Clary.
- Przytrzymajcie go! Zaraz wrócę - Rozkazał Magnus i odszedł od Luke'a.
- Gdzie się wybierasz? - Zapytał przerażony Simon, ale Magnus go nie słuchał i po prostu udał się do pomieszczenia ze składnikami do eliksirów.
Czarnoksiężnik nie chciał tracić czasu na bezsensowną rozmowę, tylko uratować Luke'a, bo nie chciał, aby Chloe straciła jedyną osobę, która ją wychowywała i kochała. Chwile później pojawił się z powrotem w pokoju, z kilkoma rzeczami w rękach.
W tym samym czasie Luke próbował się wyrwać z uścisku Simon'a i Clary.
- Nie mamy dużo czasu - Poinformował ich Magnus i włożył coś do ust Luke'a. - Za chwilę zacznie działać
CZYTASZ
Soulmates || Alec Lightwood, Jace Wayland
ParanormalChloe Emma Fray zawsze czuła się niekochana przez swoją matkę Jocelyn i młodszą siostrę Clary, która była od niej o 4 lata młodsza. Jego jedynym wsparciem był ojciec, Luke Garroway. Kiedy Chloe skończyła 18 lat, wyprowadziła się z domu matki i rozpo...