── ✦ ──
Od przyjazdu Chloe do Nowego Jorku minął tydzień. Dziewczyna załatwiła przeniesienie do Nowojorskiego Instytutu za zgodą Clave. Ona i Jace zaczęli swoje nocne sekretne schadzki w tajemnicy przed wszystkimi w Instytucie. Wiedzieli, że to nie był dobry czas na związek, bo Valentine żył i wszyscy byli w niebezpieczeństwie ze strony ojca Clary.
Chloe Garroway zaczęła się budzić i zamrugała kilka razy, aby przyzwyczaić się do promieni słońca, które wpadały przez rolety. Rudowłosa dziewczyna zobaczyła, że Jace leżał twarzą do niej i patrzył na nią z uśmiechem na twarzy.
- Gapisz się na mnie - Odezwała się Chloe, która spojrzała na niego swoimi pięknymi niebieskimi oczami.
- Witaj kochanie, jak mam tego nie robić, skoro jesteś taka piękna i seksowna - Stwierdził Jace, który był zauroczony siostrą Clary, która była przeciwieństwem swojej siostry, dbała o swoich bliskich i była najlepszą nocną łowczynią swojego pokolenia - była legendą w Idrisie.
- Witaj skarbie - Przywitała się z blondynem Chloe, zanim położyła swoją dłoń na jego policzek i złączyła swoje usta z ustami Jace'a, a on odwzajemnił pocałunek. Blondyn położył dziewczynę na kolana i nie przerywał z nią pocałunku, a Chloe oplotła jego talie swoimi nogami.
Jace owinął swoje ręce wokół talii rudowłosej dziewczyny. Dawno nie czuł się taki szczęśliwy, dopóki nie pojawiła się Chloe Garroway, która wprowadziła radość w jego życie.
Nagle telefon blondyna zaczął dzwonić, lecz nocny łowca zignorował połączenie i zaczął zostawiać czerwone malinki na bladej szyi Chloe, przez co siostra Clary rozluźniła się pod jego pocałunkami, a z jej ust wylatywały jęki przyjemności, które podniecały mężczyznę.
Kilka minut później Jace był na Chloe i całował jej usta, kiedy do pokoju wszedł Alec. Czarnowłosy mężczyzna kochał siostrę Clary i dziewczyna miała w sobie coś co obudziło w nim emocje, które ukrywał. Chciał być dobrym parabatai, więc postanowił nie angażować się w relację z nią, by nie zranić blondyna.
Alec odchrząknął i zwrócił na siebie uwagę Chloe i Jace, którzy przykryli się pościelą i spojrzeli na niego.
- Hej Alec - Odezwał się po chwili Jace po przyłapaniu na krępującej sytuacji. - Co się stało?
- Mamy problem Clary widziała Valentine'a pochylającego się nad Jocelyn, która unosiła się w bańce. Valentine rozmawiał z nią przez swój naszyjnik - Odpowiedział Alec, który patrzył na Chloe, która po usłyszeniu imienia Jocelyn miała smutek na twarzy. - Musiałem zabrać jej ten naszyjnik i schować go w bezpieczne miejsce
- Pewnie Clary zrobiła z tego powodu awanturę - Stwierdziła rudowłosa dziewczyna
- Zrobiła - Przyznał czarnowłosy mężczyzna.
- Typowa Clary. jak zwykle stała się królową dramatów - Stwierdziła rudowłosa dziewczyna, kiedy wyszła z łóżka Jace'a i założyła szlafrok. - Wy sobie porozmawiajcie o mojej wrednej siostrze, a ja przygotuję się - Powiedziała Chloe i pocałowała Jace'a w usta zanim odeszła, aby przygotować się na ciężki dzień z siostrą, którą dałaby na pożarcie demonom.
CZYTASZ
Soulmates || Alec Lightwood, Jace Wayland
ParanormalChloe Emma Fray zawsze czuła się niekochana przez swoją matkę Jocelyn i młodszą siostrę Clary, która była od niej o 4 lata młodsza. Jego jedynym wsparciem był ojciec, Luke Garroway. Kiedy Chloe skończyła 18 lat, wyprowadziła się z domu matki i rozpo...