𝟏𝟗.

184 10 0
                                    


── ✦ ──


- Jace, idziesz na wieczór kawalerski Alec'a, prawda - Zapytała Izzy, kiedy podeszła Jace'a i Clary, którzy wrócili od Rangor'a.


- Nie, bo nie chce mnie tam i jestem zawalony pracą - Odpowiedział Jace


- Wy jeszcze się nie pogodziliście? - Zapytała zmartwiona Izzy, kiedy szła za przybranym bratem.


- Nie. Jeśli Alec będzie chciał pogadać, to porozmawiamy - Powiedział wściekły Jace, który unikał Alec'a i Chloe.


- Jest twoim Parabatai - Zauważyła Izzy, kiedy szli przez sterownie. Dziewczyna miała dość konfliktu między swoimi braćmi. 


- Mamy ważniejsze rzeczy do zrobienia niż wieczór kawalerski - Wyznał Jace, kiedy widzi, że zamierzam się poskarżyć. - Chodźcie za mną - Powiedział blondyn, a Clary i Izzy poszły za nim, dopóki nie zatrzymały się w sali treningowej. - Mamy kreta w Instytucie 


- Zostaliśmy zaatakowani przez demona shax'a, kiedy poszliśmy zobaczyć Ragnor'a Fell'a - Poinformowała Izzy Clary.


-  To nie mógł być przypadek. Valentine musiał nas śledzić - Westchnął zirytowany Jace.


- Chyba nie myślisz, że to ktoś z Instytutu powiedział Valentine'owi, dokąd idziecie? - Zapytała 


- Nie ma innego wytłumaczenia - Stwierdziła Clary.


- Nikt stąd nie zdradziłby nas w ten sposób - Powiedziała czarnowłosa dziewczyna, kiedy spojrzała na Clary. - To nasza rodzina - Zauważyła Izzy i spojrzała na Jace'a.


Jace ominął Clary i Izzy i spojrzał na Lydie i Chloe, które były w pomieszczeniu kontrolnym i rozmawiały ze sobą. Blondyn zaczął podejrzewać Lydie o współpracę z Valentine'm. 


- Nie wszyscy są tu rodziną - Stwierdził Jace, kiedy zobaczył, że obie dziewczyny wyszły z pomieszczenia kontrolnego. - Przysięgam, jeśli Lydia jest szpiegiem, to ja... - Zaczął mówić po chwili blondyn i odwrócił się w stronę Izzy i Clary.


- Uspokój się Jace - Przerwała mu Clary, która próbowała go uspokoić. - Nie wiemy jeszcze czy coś zrobiła


- A niesłuszne oskarżanie kogoś o przestępstwo jest niebezpieczne. Zaufaj mi, przeszłam przez to - Wyznała Izzy, kiedy patrzyła na niego. - Poza tym Lydia jest Parabatai Chloe i Chloe będzie wściekła, kiedy dowie się, że oskarżasz jej przyjaciółkę bez dowodów


- Ale Lydia była tam, kiedy rozmawialiśmy o Ragnor'ze Fell'u - Zauważył blondyn. - Jeśli nie zamierza się do tego przyznać, to sam sprawię, że to zrobi - Stwierdził wściekle Jace.


- Jace nie, teraz jesteś zbyt wściekły, aby z kimkolwiek rozmawiać - Powiedziała Clary, kiedy powstrzymała Jace przed rozmową z Lydia, która mogła się źle skończyć.

Soulmates || Alec Lightwood, Jace WaylandOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz