── ✦ ──
- Przepraszam - Odezwała się Lydia, kiedy podeszła do Alec'a i Chloe, która nie wstała i spojrzała na nich.
- Za co? - Zapytał zdziwiony Alec, zanim on i Chloe zobaczyli Raj'a, który stanął za Izzy.
- Co się dzieje Lydia? - Zapytała zaniepokojona Chloe. Dziewczyna patrzyła jak jej Parabatai szła w kierunku Izzy, aż nie stanęła z nią twarzą w twarz.
- Isabelle Lightwood, w imieniu Clave, jesteś aresztowana za zdradę stanu - Oświadczyła stanowczo Lydia, a Chloe i Alec stali w szoku, kiedy usłyszeli wyznanie blondynki.
- Na jakiej podstawie? - Zapytał Alec, kiedy podszedł do Lydii, a zanim Chloe.
- Tylko garstka ludzi wiedziała o sprawie Meliorn'a - Zauważyła Lydia, kiedy nadal patrzyła na Izzy jak na winną.
- Wszyscy wiedzą, że ona z nim sypia - Stwierdził Raj, kiedy dyskretnie patrzył na Chloe, co nie było niczym dziwnym, bo Chloe była atrakcyjną dziewczyną o dobrej reputacji w Clave.
- Wiesz co, Lydia? Nie jesteś lepsza od Valentine'a, ale przynajmniej miał odwagę powiedzieć Podziemnym, że chce śmierci ich wszystkich - Wyznała z jadem Izzy, kiedy spojrzała na Lydie z nienawiścią.
- Izzy więcej się nie odzywaj, bo pogarszasz swoją sytuację - Odezwała się Chloe, która nie chciała, aby jej przyszła szwagierka narobiła sobie większych kłopotów z Clave.
Jednak Izzy była obrażona na nią i Alec'a i nadal mówiła.
- Nie będę cicho Chloe - Powiedziała chłodno Izzy. - Bo o ty Lydio zasłaniasz się prawem - Powiedziała po chwili dziewczyna.
- Nie zasłaniam się prawem Isabelle, tylko podobnie jak większość nocnych łowców ja się go trzymam - Stwierdziła chłodno blondynka. - Ponieważ ono chroni nas przed takimi rzeczami jak walka nocnego łowcy z innymi nocnym łowcą - Zauważyła Lydia.
- Jeśli zostanie skazana, straci swoje runy i zostanie wygnana - Powiedział Alec do Lydii. - Nie mogą pozwolić... - Kontynuował próbę przekonania blondynki mężczyzna, jednak jego siostra znowu zaczęła mówić i podała stelę Raj'owi.
- Przestań to nie twoja walka - Krzyknęła do Alec'a Izzy, zanim Raj chwycił ją za ramię i wyprowadził.
Alec odszedł z Chloe.
- Mimo, że twoja siostra postąpiła głupio, musimy jej pomóc - Wyznała rudowłosa dziewczyna, kiedy ona i Alec byli daleko od Lydii.
- Wiem kochanie - Westchnął Alec.
- Porozmawiam z Lydia i spróbuję jakoś pomóc Izzy - Poinformowała go Chloe i pocałowała go usta. - Do zobaczenia później - Dodała po chwili, zanim poszła szukać Lydii.
CZYTASZ
Soulmates || Alec Lightwood, Jace Wayland
ParanormalChloe Emma Fray zawsze czuła się niekochana przez swoją matkę Jocelyn i młodszą siostrę Clary, która była od niej o 4 lata młodsza. Jego jedynym wsparciem był ojciec, Luke Garroway. Kiedy Chloe skończyła 18 lat, wyprowadziła się z domu matki i rozpo...