𝟏𝟒.

549 14 0
                                    


── ✦ ──


- To szaleństwo - Stwierdziła Izzy, kiedy wraz z Chloe, Alec'iem i z Jace'm podeszli do monitora i patrzyli jak Parabatai Chloe przesłuchuje Meliorn'a w gabinecie szefa Instytutu. - Musimy to przerwać - Dodała po chwili dziewczyna.


- Meliorn jest tutaj przeze mnie - Powiedziała wściekła Izzy.


- Nie możemy przerwać przesłuchania - Stwierdził Alec.


- Teraz jesteś po stronie Alec'a? - Zapytała z wyrzutem Izzy, kiedy spojrzała na swojego przybranego brata.


- Przysięgaliśmy się chronić, oczywiście,  że jest po mojej stronie - Stwierdził czarnowłosy mężczyzna, kiedy Chloe położyła mu swoją dłoń na jego ramię.



- Nie wybieram żadnych stron. Jace Wayland to Szwajcaria - Powiedział Jace.  - Musimy znaleźć Valentine'a. Dajmy im to rozegrać, Izzy - Stwierdził po chwili blondyn. - Meliorn może mieć ważne informacje


- Wyniki badań nie kłamią. Powiedz co wiesz o krwi opuszczonych - Rozkazała Lydia, kiedy patrzyła na Meliorn'a,  który siedział przed nią na kanapie.


- Czy brałaś pod uwagę, że krew opuszczonych, może pochodzić od zmarłych zwiadowców? Zwiadowców, których wysłano, aby znaleźć Valentine'a - Stwierdził Meliorn. - Dlaczego mielibyśmy stanąć po stronie mordercy?


- Jasny Dwór gra po obu stronach - Oświadczyła Lydia i skrzyżowała ramiona.


- Powinnaś porozmawiać ze swoimi ludźmi o graniu po dwóch stronach - Oznajmił spokojnie Seelie.


- Słucham? - Zapytała zszokowana Lydia.


- Nie masz pojęcia, o czym mówię, prawda? - Zapytał z uśmiechem Meliorn. - Gdyby tylko Nocni Łowcy mieli lepsze kontakty z nami, Podziemnymi, wiedzielibyście, że córka Valentine'a ma Kielich Anioła


- Nadal uważacie, że nie powinniśmy reagować - Zapytała Izzy.


── ✦ ──


Chloe i Alec szli przez sterownie w towarzystwie Lydii, a za nim był Meliorn w eskorcie dwóch strażników.


- Gdzie go zabieracie? - Zapytała Isabelle, kiedy spojrzała w ich stronę.


- Do celi - Odpowiedziała Lydia zaczęła schodzić po schodach. - A Oddział strażników przetransportuje go do Cichych Braci - Powiedziała po chwili blondynka, kiedy ona, Chloe i Alec zeszli po schodach.


- Nie możesz tego zrobić! - Krzyknęła Izzy, która szła za nimi.


Nie mogła uwierzyć, że Alec i Chloe posłusznie wykonywali polecenia Clave.


- To nie nasza decyzja, Izzy - Odpowiedział Alec. - To Clave wydało rozkaz - Wyznał mężczyzna, który niech chciał, aby jego siostra mieszała się w tą sprawę.

Soulmates || Alec Lightwood, Jace WaylandOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz