𝟏𝟔.

176 10 5
                                    


── ✦ ──


Niedługo miała się odbyć rozprawa Izzy, a Chloe chciała wspierać narzeczonego, który bardzo przeżywał sytuację swojej siostry oraz zdradę swojego Parabatai. Jace i Clary zaginęli.


Chloe i Alec ukrywali przed wszystkimi, że dziewczyna była w 6 tygodniu ciąży i, że istniała możliwość, że Jace był ojcem jej dziecka. (Uwaga w tej historii Jace i Chloe nie są rodzeństwem!).


Ciąża na razie nie była widoczna, więc Chloe nie musiała nosić luźnych ubrań, aby ją ukryć. Alec stał się nadopiekuńczy w stosunku do niej i chciał wychować to nienarodzone dziecko, które dziewczyna nosiła w sobie dziewczyna, nawet, jeśli dziecko byłoby Jace'a.


2 tygodnie wcześniej


Okres Chloe spóźniał się o 3 dni, a mdłości i wymioty nie ustały, a dziewczyna ukrywała swoje złe poczucie przed narzeczonym, przyjaciółmi i Parabatai. Dziewczyna postanowiła iść do łazienki i zrobić test ciążowy, aby wykluczyć ciąże. 


Kiedy to zrobiła, z niecierpliwieniem czekała na wynik testu. Wiedziała, że w sytuacji pozytywnego wyniku testu ojcem jej nienarodzonego dziecka byłby Alec lub Jace, bo uprawiała z nimi seks w podobnym czasie i to skomplikowałoby jej to życie.


I co gorsza musiałaby wtedy poinformować ich obu o swojej ciąży i, że jeden z nich jest ojcem jej dziecka, a to byłoby dopiero niezręczne.


Po upływie 2 minut, dziewczyna spojrzała na test ciążowy, który był na umywalce i spojrzała na niego. Chloe była w szoku, kiedy zobaczyła kreski na teście, co potwierdziło jej największą obawę - była w ciąży. 


- To nie może być prawda - Wyszeptała do siebie dziewczyna, kiedy siedziała na toalecie, aby nie upaść na podłodze, po tym jak odkryła szokującą wiadomość. 


Wiedziała, że teraz jej życie zmieni się diametralnie, bo miała zostać żoną Alec'a Lightwood'a, którego kochała i razem z nim prowadzić Instytut, a teraz okazało się, że za kilka miesięcy miała urodzić swoje pierwsze dziecka, którego ojcem miał być jej były kochanek lub narzeczony.


Na razie wolała zachować wiadomość przed dla siebie.


Tydzień później Chloe podobnie jak, każdego dnia wymiotowała do toalety swój posiłek. Odkąd dowiedziała się o ciąży dziewczyna chodziła zmęczona, była blada, ale używała podkład, aby to ukryć i wymiotowała.


- Chloe wszystko w porządku? - Zapytał Alec zza drzwi, a dziewczyna postanowiła powiedzieć mu o ciąży.


- Nie. Muszę ci o czymś powiedzieć - Odpowiedziała Chloe, kiedy umyła zęby i wyciągnęła test ciążowy z szafki na kosmetyki, zanim otworzyła drzwi od łazienki.

Soulmates || Alec Lightwood, Jace WaylandOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz