𝟎𝟐.

748 25 1
                                    


── ✦ ──

Dzień później


Nocni łowcy od kilku godzin byli w Los Angeles i szli do siostry Clary. A Chloe Garroway była w swoim luksusowym domu i opiekowała się swoją przybraną siostrzenicą - Trixie (córka jej przyjaciółki, która była detektywem i współpracowała z byłym rudowłosej dziewczyny - Lucyfer'em) oraz siostrzeńcem Charlie'm (synem anioła Amenadiel'a i Lindy Martin), zanim musiała iść do pracy do klubu Lux, gdzie była szefową.


Kiedy Chloe była w kuchni i przygotowała shake'a dla Trixie, ktoś zapukał do jej drzwi. Dziewczynka, która odrabiała lekcje, wstała z kanapy i poszła otworzyć drzwi. Kiedy je otworzyła, zobaczyła 4 nieznanych jej ludzi.


- Kim jesteście? - Zapytała Trixie, a Chloe usłyszała, że jej siostrzenica z kimś rozmawiała.


- Jestem siostrą Chloe - Odpowiedziała Clary, która nie miała ochoty spotkać swojej siostry, która była szczęśliwa z dala od niej i miała ciekawsze życie. - Jest w domu?


- To ty jesteś tą sukowatą siostrą i największym koszmarem jej życia - Stwierdziła z pogardą mała dziewczynka, a Clary była zszokowana słowami dziewczynki. - Masz czelność się tu pojawiać po tym jak źle ją traktowałaś


- Trixie z kim rozmawiasz? - Zapytała z kuchni Chloe i zaczęła iść w stronę drzwi z shake'iem w dłoni. - Skarbie mówiłam ci, że nie otwiera się nieznajomym, bo może to być seryjnym mordercą - Stwierdziła rudowłosa dziewczyna, kiedy podeszła do Trixie i zobaczyła swoją młodszą siostrę w towarzystwie 3 nocnych łowców.


- Wiem Chloe, dlatego nauczyłaś mnie samoobrony - Stwierdziła Trixie, kiedy z uśmiechem patrzyła na swoją przybraną ciotkę.


Alec i Jace poczuli więź ze starszą siostrą Chloe, która dbała o innych i dobrze dogadywała się z dziećmi.


- Proszę nie mów więcej tego brzydkiego słowa, nawet jeśli ktoś zasługuje na to by być tak nazywanym. A jak powiesz to przekleństwo przy twojej mamie, zabroni mi spędzać z tobą czas - Oznajmiła rudowłosa dziewczyna i poczuła na sobie spojrzenie dwóch przystojnych mężczyzn. - Więc masz tu shake'a i idź odrabiać lekcje, tylko sprawdź czy Charlie śpi - Powiedziała z uśmiechem Chloe i podała Trixie shake'a.


- Dobrze Chloe. - Stwierdziła Trixie, zanim odeszła odrabiać lekcje.


- Wejdźcie, bo nie chcę tworzyć plotek - Rozkazała im Chloe, a nocni łowcy weszli do jej domu. - Pójdziemy do mojego salonu porozmawiać - Oznajmiła dziewczyna, kiedy prowadziła ich do swojego salonu, który był nowocześnie urządzony i pełny zdjęć Chloe z jej przyjaciółmi.


- Czego chcesz Clary? - Zapytała chłodno Chloe, kiedy włożyła ręce na biodra i nadal patrzyła na swoją młodszą siostrę.


- Potrzebuję twojej pomocy, bo nasza matka została porwana przez psychopatę - Odpowiedziała cicho Clary, która czuła na sobie nienawistne spojrzenie starszej siostry.

Soulmates || Alec Lightwood, Jace WaylandOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz