𝟏𝟕.

175 10 0
                                    


── ✦ ──


Jakiś czas później Chloe była z Alec'iem na rozprawie Izzy.


- Przeżyję, jeśli tego dotknę? - Zapytał Magnus, kiedy stał przed Mieczem Dusz.


- Jeśli powiesz prawdę - Odpowiedziała Imogen.


- Po przez moc tego Miecza, Czy przysięgasz bronisz swojego klienta uczciwie i szczerze? - Zapytał Magnus'a Cichy Brat, kiedy czarnoksiężnik dotknął Miecza Dusz swoimi rękami.


- Nie zaprzeczę - Odpowiedział Magnus, zanim puścił Miecz Dusz, a Cichy Brat odszedł.


- Głos należy do ciebie, czarnoksiężniku - Powiedziała Inkwizytorka Herondale.


- Moja sprawa jest prosta. To prawda, że Isabelle Lightwood wystąpiło przeciwko rozkazom Clave, próbując uwolnić Seelie, Meliorn'a. Ale nie wystąpiła wbrew interesom Clave - Stwierdził Magnus, kiedy zobaczył surowe spojrzenie Imogen. Chloe wiedziała, że Magnus był świetnym adwokatem i wygra rozprawę Izzy. - Zapobiegnięcie przymusowego przesłuchania i możliwej śmierci Seelie mogło uratować Porozumienia - Zauważył czarnoksiężnik.


Chloe trzymała Alec'a za dłoń, który był zestresowany, chociaż tego nie okazywał.


- Nie zebraliśmy się tu po to, żeby spekulować, co mogłoby się wydarzyć gdyby pozwana nie wtrąciła się - Stwierdziła chłodno Imogen, kiedy patrzyła na Magnus'a swoim lodowatym wzrokiem.


- Masz na myśli, co  mogłoby się stać, gdyby nie powstrzymała Cichych Braci przed torturowaniem Seelie? - Zapytał Magnus.


- Czekam na sensowny argument, masz chociaż jeden jakiś? - Zapytała chłodnym głosem Inkwizytorka.


- To czego naprawdę chcesz to Kielich Anioła. Tak się składa, że moja klientka go nie ma - Zauważył Magnus, który podniósł ton głosu. - A ponieważ całe postępowanie nie dotyczy tego, o co naprawdę chodzi, więc zgłaszam wniosek o umorzenie sprawy - Powiedziała po chwili dziewczyna.


- To nie na miejscu - Stwierdziła wkurzona Imogen.


- Nie. Ten cały proces jest nie na miejscu - Powiedział zirytowany Magnus, który był wkurzony zachowaniem Inkwizytorki Herondale. - To nie wina Isabelle! Tu chodzi o Kielich Anioła! Postawcie Kielich Anioła przed sądem! - Krzyknął czarnoksiężnik, zanim spojrzał na Izzy.


Chwile później Lydia wstała z krzesła, na którym siedziała obok Chloe i wezwała Izzy, która stała i usiadła obok Imogen.


- Chcesz, żebyśmy uwierzyli, że sama przeprowadziłeś całą operację. Ale tamtej nocy Clary Fairchild były widziana tej nocy w pobliżu Miasta Kości - Powiedziała Lydia, kiedy patrzyła na Izzy. 


- Może poszła na spacer - Odpowiedziała chłodno Izzy.


Soulmates || Alec Lightwood, Jace WaylandOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz