𝟏𝟖.

163 9 0
                                    


── ✦ ──


Chloe miała położoną głowę na klatce piersiowej Alec'a, który gładził jej rudowłose włosy. Dziewczyna była zdenerwowana w związku z nadchodzącym ślubem, który miał się odbyć jutro w Instytucie, ale cieszyła się, że poślubi mężczyznę, którego bardzo kochała. 


Alec powiedział jej, że Clary i Jace odnaleźli Jocelyn, która nadal była nieprzytomna, mimo, że Magnus, Jace i Clary szukali sposobu na obudzenie jej matki. Jednak Chloe pocieszał fakt, że Jace i Clary byli rodzeństwem, a jej młodsza siostra była załamana.


- Nie mogę uwierzyć, że jutro zostaniesz moją żoną i będziesz nosiła moje nazwisko - Powiedział z uśmiechem Alec, który kochał Chloe i dziecko, które w sobie nosiła - Bardzo Cię kocham Chloe


- Ja też. Bo kocham Ciebie i chcę spędzić z tobą resztę swojego życia - Przyznała z uśmiechem Chloe i po chwili znalazła się na nim i złączyła swoje usta z z ustami Alec'a. Mężczyzna położył swoje ręce na biodrach Chloe i kontynuował z nią pocałunek, który był pełen pożądania i namiętności.


── ✦ ──

W tym samym momencie

Pov Izzy


Izzy zgodziła się zorganizować wesele Chloe i jej brata. Izzy i Chloe pogodziły się, po tym jak. każda z dziewczyn miała inne zdanie w sprawie Meliorn'a)


- Zanieście kwiaty do namiotu weselnego. Lilie połóżcie na podwyższeniu, a płatki róż rozsypcie przy wejściu - Powiedziała Izzy, kiedy szły za nią dwie nocne łowczynie, które pomagały w przygotowaniach.


- To na zasłony dekorujące namiot weselny - Powiedziała inna nocna łowczyni, która podeszła do Izzy z dwoma różnymi tkaninami.


- Błękit kobaltowy - Odpowiedziała czarnowłosa dziewczyna. - Jest elegancki i męski, w stylu Alec'a - Zauważyła Izzy, kiedy obie dziewczyny szły.


- Zawieszę kobaltowe - Powiedziała dziewczyna, zanim odeszła.


Na korytarzu Izzy spotkała Jace'a. Izzy widziała, że Jace czuł coś do Chloe i bardzo przeżywał, że dziewczyna wybrała Alec'a zamiast niego.


- Jak mamy pracować w takich warunkach? - Zapytał zirytowany Jace, któremu nie podobało się, że Chloe jutro wychodzi za mąż za Alec'a.


- Od lat nie było tu ślubu. Mają prawo się ekscytować - Stwierdziła Izzy z lekkim uśmiechem na twarzy. - W końcu twój Parabatai żeni się z Chloe - Powiedziała dziewczyna.


- Nie musisz mi tego przypominać - Powiedział zły blondyn. - Musimy się skoncentrować, czy zawędziłaś już listę czarnoksiężników potężniejszych od Magnus'a? - Zapytał przybraną siostrę Jace, który chciał zająć się czymś, by nie myśleć o Chloe i Alec'u.


- Tak do 20 - Odpowiedziała dziewczyna, a na ekranie przed nimi pojawiło się 20 zdjęć czarnoksiężników. - Ciężko będzie ustalić, który z nich pomógł Jocelyn - Westchnęła Izzy.

Soulmates || Alec Lightwood, Jace WaylandOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz