── ✦ ──
Kiedy Clary odkryła, że Kielich Anioła jest w karcie tarota i ona, Luke Jace poszli do komisariatu, Chloe patrzyła w sufit, a jej głowa leżała na nagiej klatce piersiowej Alec'a.
Po tym jak Chloe wróciła do Instytutu, po zakończeniu romansu z Jace'm, od razu zapukała do drzwi od pokoju Aleca, a czarnowłosy mężczyzna wpuścił ją do swojego pokoju. Nawet nie wiedzieli, kiedy skończyli razem w łóżku. Oboje poczuli wtedy wściekłość do Jace'a i Clary, a złość płynąca w ich żyłach spowodowała, że zaczęli się całować i uprawiać ze sobą seks.
Alec zaczął się budzić i poczuł Chloe, która leżała na jego klatce piersiowej. Mężczyzna dowiedział, że Chloe przyłapała Jace'a na całowaniu się z jej siostrą i cierpiała się z tego powodu. Wiedział, że dziewczyna nienawidziła Jace'a i on miał szansę na bycie z nią.
- Jak się spało? - Zapytała Chloe, kiedy zauważyła, że Alec się obudził. Dziewczyna spojrzała na niego z uśmiechem i dotknęła jego policzka.
- Dobrze - Stwierdził Alec i schował jej kosmyk rudych włosów za jej ucho. -Jak cię czujesz? - Zapytał z troską w głosie.
- Czuję się już lepiej. Jace po prostu chciał się ze mną przespać - Odpowiedziała spokojnie dziewczyna. - Mogłem się spodziewać, że Clary mi go zabierze, a on mnie z nią zdradzi, nawet jeśli byliśmy, tylko kochankami.
- Zasługujesz na więcej niż Jace'a - Stwierdził mężczyzna i gładził ją po włosach, co uspokajało Chloe.
- Wiem, dlatego muszę znaleźć kogoś odpowiedniego, ustatkować się i wyjść za mąż, bo życie nocnego łowcy jest krótkie i, każda misja może zakończyć się śmiercią - Oświadczyła Chloe, zanim połączyła swoje usta z jego ustami. Alec odwzajemnił pocałunek i przewrócił ją tak, że leżała pod nim.
Usta mężczyzny znalazły się na bladej szyi rudowłosej dziewczyny, na której były słabo widoczne malinki po seksie, który odbył się kilka godzin wcześniej. Alec zaczął ssać skórę Chloe i zostawiać malinki na jej szyi, przez co usłyszał jęki zadowolenia z jej ust.
Dziewczyna położyła swoje dłonie na szyi Alec'a, a mężczyzna kontynuował pocałunki na szyi Chloe, która czuła coraz większą wilgoć w swoich majtka.
Następnie ponownie zaczął całować jej opuchnięte usta, a ona odwzajemniła pocałunek. Nagle telefon Alec'a zaczął dzwonić i przeszkodził im w całowaniu się.
- Nie odbieraj tego telefonu, tylko mnie pocałuj - Jęknęła podniecona Chloe, kiedy Alec przerwał ich pocałunek, aby odebrać telefon. Alec posłuchał jej i ponownie zaczął ją całować, co spodobało się rudowłosej dziewczynie.
Jakiś czas później
Alec, Izzy i Chloe czekali na Clary i Jace, po tym jak Alec i Chloe skończyli uprawiać seks. Mężczyzna po wielokrotnym dzwonieniu swojego telefonu w końcu go odebrał i z westchnieniem on i Chloe szybko przygotowali się do wyjścia.
CZYTASZ
Soulmates || Alec Lightwood, Jace Wayland
ParanormalChloe Emma Fray zawsze czuła się niekochana przez swoją matkę Jocelyn i młodszą siostrę Clary, która była od niej o 4 lata młodsza. Jego jedynym wsparciem był ojciec, Luke Garroway. Kiedy Chloe skończyła 18 lat, wyprowadziła się z domu matki i rozpo...