𝟏𝟑.

424 22 0
                                    


── ✦ ──


Po wtargnięciu opuszczonego i po walce z nim, ranna i nieprzytomna Chloe trafiła do ambulatorium, gdzie była zbadana przez lekarzy i odpoczywała.


- Co z Chloe? - Zapytał Alec, który martwił się o ukochaną.


- Jest nieprzytomna i założyli jej szwy na czole, ale wszystko z nią w porządku - Odpowiedziała Izzy, która siedziała przy bracie.


- Nie wierć się - Stwierdził Robert, kiedy oczyszczał dużą ranę na ramieniu swojego syna.


- Nie wiercę się, nawet nie boli - Powiedział Alec, zanim jego telefon nie zaczął dzwonić. Czarnowłosy mężczyzna wyciągnął telefon z kieszeni od swoich spodni i spojrzał, kto dzwonił.


- Żadnych rozmów, tylko leczenie - Oświadczyła Isabelle i zabrała telefon z rąk Alec'a.


Dziewczyna odeszła od brata i swojego ojca, aby odebrać telefon.


- Alec potrzebuję cię - Wyznał Jace po drugiej stronie słuchawki.


- Tu Izzy. My potrzebujemy Ciebie - Oznajmiła Izzy. - W Instytucie był atak - Powiedziała po chwili dziewczyna.


- Atak?- Zapytał zdziwiony Jace.


- Valentine stworzył opuszczonych, którzy ominęli zabezpieczenia - Odpowiedziała dziewczyna


- To nie możliwe Izzy - Stwierdził blondyn. - Nic przez nie nie przejdzie. To czary obronne przeciwko wszystkim Podziemnym.


- Mieli krew Seelie z właściwościami anielskiej - Wyznała czarnowłosa dziewczyna. - Alec, Hodge i Chloe zostali zaatakowani


- Nic im nie jest? - Zapytał zmartwiony Jace.


- Tak, ale są trochę poobijani, a Chloe jest nieprzytomna - Odpowiedziała dziewczyna. - Na szczęście Hogde go zabił - Dodała po chwili Izzy. - Szukał...


- Kielicha Anioła - Dokończyła za Izzy Clary.


- Izzy będę tam najszybciej jak mogę - Powiedział blondyn, zanim się rozłączył.


Godzinę później


Chloe obudziła się, dostała leki przeciwbólowe i zabrała prysznic, a potem przebrała się w krótką obcisłą czarną sukienkę na ramiączkach, skórzaną kurtkę i szpilki na obcasie.


- Jak się czujesz Chloe? - Zapytała zmartwiona Lydia, która martwiła się o swoją Parabatai.

Soulmates || Alec Lightwood, Jace WaylandOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz