𝟐𝟏.

299 14 1
                                    


── ✦ ──


Alec, Izzy i Chloe weszli do miejsca pobytu Magnus'a, Clary i Simon'a. Kiedy tam weszli zobaczyli Magnus'a i Camille, którzy całowali i odsunęli się od siebie,


- Gdzie jest Biała Księga? - Zapytała Chloe, która trzymała swojego męża za dłoń, gdy ten szedł razem z nią i z Izzy w kierunku Camille i Magnus'a. 


- To skomplikowane - Stwierdził niezręcznie Magnus.


- Ja mam Księgę - Wyznała Camille i patrzyła na 3 nocnych łowców, a Chloe miała ochotę ja zabić.


- Camille zaproponowała Księgę w zamian za wolność - Poinformował ich czarnoksiężnik.


- W zamian za wolność musiała przyssać się do ciebie? - Zapytała zazdrosna Izzy, która zaczęła czuć coś do czarnoksiężnika. Dziewczyna ukrywała to przed wszystkimi.


- Nie negocjujemy z więźniami - Oznajmił Alec, kiedy puścił rękę swojej żony i podszedł jeszcze bliżej do Camille i Magnus'a.


- Więźniem? Nie mogę się z tym zgodzić - Stwierdziła z uśmiechem wampirzyca, a Izzy i Chloe podeszły do Camille. - Widzisz, tylko ja mogę ocalić świat. Potrzebujesz mnie - Zauważyła wampirzyca, a Magnus pokazał gest, że jest szalona.


- Nie mam na to czasu. Gdzie jest Clary? - Zapytał zniecierpliwiony Alec, który miał dość towarzystwa Camille wskazała na jedno z drzwi. - Idziemy kochanie - Powiedział mężczyzna i ponownie chwycił Chloe za dłoń i razem z nią udał się do pokoju, w którym przebywała jej siostra.


- Chloe! Alec! Znaleźliście Hodge'a? - Zapytała Clary, kiedy wstała z łóżka, na którym siedziała z Simon'em.


- Tak, ale Valentine ma Kielich Anioła - Odpowiedział Alec, kiedy zobaczył, że jego żona nie miała ochoty rozmawiać z Clary.


- Co? Spóźniliśmy się. Gdzie jest Jace? Nic mu nie jest? - Zapytała przerażona Clary i spojrzała na Simon'a, a potem na Alec'a i swoją siostrę. 


- Sam poszedł szukać Valentine'a. Wygląda, że całkowicie mu odbiło - Odezwała się Chloe, która ignorowała spojrzenie siostry. - Ja i Alec próbowaliśmy go powstrzymać, ale nie chciał słuchać


- Musimy znaleźć Jace'a. Przechodzi ciężkie chwile. Nie wiemy, co zrobi - Powiedziała spanikowana Clary, która zaczęła wychodzić, ale chwycił ją, aby ją zatrzymać. 


- Luke go szuka. Jace chce, żebyśmy robili swoje - Zauważyła chłodno Chloe.


- A to oznacza, że ​​musimy znaleźć księgę - Dodał Alec, który patrzył na trzech nocnych łowców przed nim.


- Alec ma rację. Musimy obudzić twoją mamę - Zgodził się z Alec'iem Simon. 


- Tylko tak uda nam się powstrzymać Valentine'a - Stwierdziła Clary.

Soulmates || Alec Lightwood, Jace WaylandOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz