Bölüm sayısı: 13
Bölüm adı: peçete challenge
Bu sabah diğerlerinden farklı olarak telefonuma gelen çağrı ile uyanmıştım. Erken uyanmak kadar nefret ettiğim birşey varsa o da telefon ile uyandırılmaktı. Efendim diyerek cevapladım Burak ın aramasını.
"Canım günaydın. Nabersin?" Diyerek şakıdı Burak.
"Günaydın canım. Hayırdır sabahın köründe beni arıyorsun hangi dağda kurt öldü?"
Burak "sana çok yakınım kanka nerdesin buluşalım mı?"
"Saat üç gibi sana attığım konuma gelirsin kanka şimdi daha yeni uyandım biliyorsun durumları ev yabancı sayılır daha kahvaltı yapmadık."
Burak "tamam canım hadi öptüm görüşürüz."
Vedalaşıp kapattım ve yatağımdan kalkarak lavaboya geçtim.
Burak benim çocukluk arkadaşımdı. Çok yakındık sık sık görüşüyorduk ama üniversiteye gidince şehirlerimiz ayrılmıştı. Mesafe girmişti yani. Eh, Burak da dört senelik üniversiteyi 7 senedir bitiremediği için baya uzun süredir görüşemiyorduk.
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra salona geçtim. Aras, Sude ve Tuna oturup sohbet ediyorlardı. Bende yanlarına oturdum.
"Günaydın gençler."
Onlar da günaydın dediler. O sırada Simay ve Özge de gelmişti yanımıza.
Sude "bugün kahvaltıyı ben hazırladım. Geçelim mı?"
Simay "süpersin Sude."
Aslan ve Taylan ı da uyandırıp kahvaltıya oturduk.
"Bugün ne yapıyorsunuz?" Diye bir soru yöneltti Aras.
Simay "evdeyiz."
Özge "süt tozum bitmiş kahve de az kalmış onları almak için markete gideceğim ben."
Tuna "eşlik edeyim mi?"
Özge "şey... sana sıkıntı olmazsa neden olmasın?"
"Benimde bir arkadaşım gelecek Burak. Onunla çıkacağım."
Aras boğazını temizledi. "Kim ki o?"
Gözlerim onu bulurken yüz ifadesi aklımı karıştırmıştı. Burak ı mı kıskanmıştı o?
Taylan "hayırdır kanka kıskandın sanki sen?"
Aras "hayır." Kekelemişti. Gülümsedim.
"Burak çok yakın bir arkadaşım. Çocukluktan beri beraberiz."
ººº
"Ben anlamadım."
Taylan "ya bacım neyini anlamadın? Peçeteyi böyle boylunca sercez en uca şarap bardağı koyucaz sonra kendimize çekicez. Su dökülüp peçete yırtıldığında bardak hangi yerde durursa o senin olacak."
"Hee böyle anlatsanıza ya. Gelmiş peçete su bilmemne karışık karışık anlatıyorsunuz."
Tüm grup olarak masanın ucuna geçtik. Simay kamerayı ayarlayıp başlatmıştı. İlk Özge başlıyordu. Peçeteyi tuttu ve yavaşça kendine çekti. Taylan yanında Özge yi kışkırtıyordu.
Koymuş oldukları şarap döküldü ve peçete yırtıldı. Bardağın nerede olduğuna bakınca kremşanti tabağı olduğunu gördük.
Güldüm ve tabağı alıp Özge nin suratına yapıştırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çizer Kız
Aktuelle LiteraturKarşımda duran 5 kişiyi süzdüm. Hepsi youtube, instagram, tiktok fenomenleriydi. Bir grup kurup o grup ile anlaşmalı olarak birkaç aylığına eve çıkmak istiyorlardı. Bunun insanlar tarafından sevileceğini, kitlelerinin artmasını sağlayacağını düşünüy...