Medyaya bölüm içinde Aras ın söylediği sahneyi hayal edebilmeniz için koyuyorum. Kullanmam gerek diye düşündüm Delikodu final yaptığı için buraya ekledim normalde Gökdeniz karakteriydi 😢
Bölüm sayısı: 23
Bölüm adı: ihtimallerin heyecanına üzülüyorum
Yazardan;
"Ya hayır daha yeni başlıyoruz." Diyerek Metehan ın kolundan kurtulan Hilal masaya bırakmak zorunda kaldığı bardağını alarak içmek istedi. Metehan yine engel olmuştu. Yanındaki üç kızla zapdetmek hayli zordu onun için.
Metehan "eve gitmemiz gerekiyor."
Doğukan ı çağırdı. Barın sahibi olan Doğukan Metehan ın da arkadaşıydı. Ondan başka yardım isteyebileceği biri yoktu.
O sırada sahneye çıkan Aras boğazını temizlediğinde bütün dikkatleri üstüne toplamıştı. Tabi bizim kızlarında.
Sude "aa abim." Dedi şaşırarak. Metehan da abisi olduğunu öğrenince kaşlarını çatmıştı. Hilal in ayırdığı sevgilisi Aras tan ölesiye nefret ediyordu. Buna kardeşi de dahil olmuştu artık.
Hilal büyülenmişçesine Aras a bakmaya devam ederken Aras çoktan sandalyeye oturmuştu. Bizimkileri fark etmemiş olması bir yandan da iyiydi. Fark etseydi oracıkta katliam çıkardı.
Doğukan Metahan ı görünce kısa bi selam verdi. Kızların yanında olduğunu görünce kafası karışmıştı. "Noluyo?"
Metehan "kızları eve götürmeye geldim Doğu. Yardımın gerek." Bir yandan da sahneye doğru ilerlemeye çalışan Hilal i tutuyordu.
Doğukan "Aslan lara haber veririm ben kardeşim. Aras da burada zaten. Hem sen nereden tanıyorsun da götüreceksin?"
Hilal "aa Doğukan. Aras in biricik arkadaşı sende mi geldin." Sahneye geri baktı ve yine gülümsedi hülyalı hülyalı. "Çok tatlı değil mi?" Aras ı izlerken kafasını Metehan ın omzuna koymuştu.
Metehan ise Aras lafını duyunca sinirlenmeye başlamıştı. "Aras ile ayrıldılar biliyorsun değil mi?" Dedi dizginlemeye çalıştığı öfkesiyle.
Doğukan "abi tamam ama,"
Metehan "aması yok. Eve bırakacağım zaten. Güvenmiyorsan gel."
Doğukan içinden Aras beni öldürecek diye geçirse de Metehan a uyarak kızların dışarı çıkıp Metehan ın arabasına binmelerinde yardımcı olmuştu. "Adresi-" diyecekken sözünü kesip "biliyorum dedi Metehan. Hilal in hakkında herşeyi biliyordu. Hangi yemeği sevdiğinden çocukluk aşkına kadar.
Doğukan bu durumdan rahatsız olmuştu. İçinde kötü bir his vardı ama bir sorun çıkmasını istemediği için susmuştu. Bunu Aras ile konuşacaktı. "Tamam gidince ara."
Metehan cevap vermeden grup evine doğru sürdü. Planı Simay Özge ve Sude yi bıraktıktan sonra Hilal i kendi evine bırakmaktı ancak Aslan ve diğerlerinin buna müsaade etmeyeceğini bilmiyordu.
Simay çalan telefonuna bakıp kocaman gülümsedi. Heyecanlanmıştı. "Efendim." Dedi i harfini uzatarak.
Aslan "nerdesin?" İleri geri gidiyordu sinirden.
Simay "arabadayım sen nerdesin ya? Gözlerim seni arıyor."
Aslan derin bir nefes aldı. "Güzelim kimin arabasındasın? Diğerleri yanında mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çizer Kız
General FictionKarşımda duran 5 kişiyi süzdüm. Hepsi youtube, instagram, tiktok fenomenleriydi. Bir grup kurup o grup ile anlaşmalı olarak birkaç aylığına eve çıkmak istiyorlardı. Bunun insanlar tarafından sevileceğini, kitlelerinin artmasını sağlayacağını düşünüy...