10| parti

1.1K 81 89
                                    

Bölüm sayısı: 10

Bölüm adı: parti

Saçlarımı tepede dağınık bir şekilde topuz yaptım. Bugün parti günüydü ve hazırlanmalıydık. Saat 6 buçukta evden çıkacağız 7 gibi de orda olacağız.

Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra salona ilerledim. Bu sefer Aras ın yanında Aslan da vardı. "Günaydın." Diyerek yanlarına oturdum. İkisi de günaydın dediklerinde Aslan a döndüm.

"Kuzenin nasıl?"

Aslan gülümsedi. "Ohoo bomba gibi. Benden sağlam"

Gülüştük.

Aras "orada karşılaştığın Cem Adrian ın kız kardeşi ile arkadaşlarından bahset kanka."

Merakla onları izliyordum.

Aslan "odada oturuyordum tamam mı. Bir anda kapı tıklandı ve içeri dört kişi girdi. İşte onlar da Gülşah ın yakın arkadaşlarıymış. İçlerinden birini görcen nasıl kasılıyor beni görünce. Ayağa kalktım birbirimizin üstüne yürüyoruz falan. Öyle işte tanıştık ettik Mehmet i acayip tuttum ben. Buluşmak için sözleştik işte siz de tanışın."

"Tanışalım."

Aras "erkencisin bugün?"

Kafamı salladım. "Duş alıcam. Çıktıktan sonra ellerimin pansumanını yapar mısın?"

Aras "dün zaten bunun sözünü verdim."

Aslan "eh, bende kalkayım o halde."

Bende odama geçip havlularımı aldıktan sonra banyoya geçmiştim. Suyu ayarladıktan sonra sargılarımı ve üstümü çıkarıp suyun altına girmiştim. Duşta fazla oyalanan biri olmamıştım hiç. İki saat su altında kalan kişileri anlamıyorum. Şampuanlan keselen bitti. Birde tüy alma işlemi.

Duşumu aldıktan sonra havluma sarılıp odama geçtim. Şimdilik pijamalarımı giymiştim gideceğimize yakın kıyafetlerimi değiştirmem daha iyi olacaktı. Zira ben sakar bir kızım muhteşem elbiseme illa ki birşey dökerim. Bunun olmasını istemeyiz değil mı?

Başımdaki havluyu çıkarmadan malzemelerimi alıp Aras ın yanına geçtim. Evde sadrazam gibi geziyorum.

Aras geldiğimi görünce telefonunu kenara bırakıp bana döndü ve elimden malzemelerimi aldı. Su yüzünden yumuşadığı için baya acıyorlardı.

Aras açılan yaraları tentürdiyot sürerken bir yandan da yanıyor diye üflüyordu. Bu hali gülümsememe sebep olmuştu.

"Teşekkür ederim."

Aras "sen iyi bakmadığın için iyi bakılmasını sağlıyorum."

"Heyy ben gayet de iyi bakıyordum."

Aras "bence mikrop kapmadığına şükret bayan sakar."

"Sen çok biliyorsun."

Tepkime gülüp geçti.

"Bugün sarmayacağız. Sadece avuç içlerine bant yapıştıralım akşam göze batmasını istemiyorum."

Aras ın gözleri gözlerime çıktı. "Görüşünden daha önemli sağlığın biliyorsun değil mı?"

"Evet biliyorum ama elimi görüp sorgulamalarını istemiyorum."

Aras "pekala."

İstediğim gibi avuç içime gazlı bez koyup o şekilde bantlamıştı. Avucum alta bakacak şekilde uzatıp sağa sola döndürdüm. "Tekrardan teşekkür ederim." Böyle çok göze batmıyordu. Diğer türlü bileğime kadar sarıyordum.

Çizer KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin