8| hodri meydan

1.1K 101 95
                                    

Bölüm sayısı: 8

Bölüm adı: hodri meydan

#ithafları yapacağım not defterim yanımda değil yine daha sonra yapacağım#

Dün Aras ın kardeşini eve getirdiğimizde bizimkilerle tanıştırmıştım onu. Sonra bileğindeki morluğu görmüştüm. Babası onun bileğinden sıkarak çekiştirdiğinden morarmış. Ona bir güzel krem sürmüştük. Sonra benim odama geçip dört kız sohbet etmiştik. Babasının gördüğü oğlan ise normal arkadaşıymış.

Aras geldiğinde kardeşinin bileğini görünce sinirlense de onu sakinleştirmiştik. Bizi bırakıp gittiği yerin tahmin ettiğim gibi okul olduğunu öğrenmiştik. Buraya yakın bir okul vardı oraya kayıt ettirmiş eski okulundan kaydını alıp. Orası çok uzak olduğu için böyle bir çözüm bulmuş. Kardeşine olan düşkünlüğünü böylelikle fark etmiştim. Nasıl da seviyor koruyup kolluyordu.

Yatma vakti gelince yatağım zaten kocaman diye oraya kurulmuştuk bir güzel. Günümüz de böyle sonlanmıştı.

Şimdi ise sohbet ederek kahvaltı yapıyorduk. Konumuz ise kızlar mı daha çok beğeni alacak erkekler mi?

Aslan meşhur çapkın sırıtışını sergiledi. "Tabiiki biz alıyoruz. Başka nasıl olacaktı?"

Kaşlarımı çattım. Çatalımı ona doğrulturken "takipçinizin bizden çok olması daha fazla etkileşim alacağınız anlamına gelmiyor Aslan bey." Demiştim

Simay da sırıtarak saçını arkaya attı. "Aynen öyle."

Taylan "o zaman şöyle yapalım. Önce siz video atın sonra biz. Gelen etkileşimleri karşılaştıralım. Videomuz ise çirkinden güzele önme akımı olsun?"

Aras "bence bir ödülümüz de olmalı değil mi arkadaşlar?"

Aslan "evet kardeşim. Çak." Diyerek elini uzattığında Aras ile çak beşlik yaptılar.

Onların bu haline gözümü devirirken Tuna konuştu. "Çocuk gibisiniz yemin ediyorum." Dedi ve geriye yaslandı. "Beni bundan uzak tutun."

Özge "ne o Tuna? Korktun mu?"

Tuna "sizden mı korkacağım?" Diyerek güldü.

"hodri meydan." Tuna Özge nin bu cümlesiyle tek kaşını kaldırdı. "Öyle mi?"

Özge "öyle." Aralarında fena bir çekişme vardı. Birbirlerine gözleriyle lazer fırlatıyolardı. Çekilin dostlar sizde kaynarsınız arada.

Taylan "o zaman kaybeden takım bir gün boyunca kölemiz olsun?"

Simay "sizi köle etmek için sabırsızlanıyorum."

Aslan "olmayacak duaya amin diyorsun bebeğim."

Simay "göreceğiz."

Sofrayı el birliğiyle topladıktan sonra Simay ın odasına geçtik.

Sude "kızlar ne yapmayı düşünüyorsunuz?"

Simay "bilmiyorum ama onları alt etmek zorundayız." Dolabına ilerleyip birkaç parça kıyafet çıkardı. Bunlar elbiseydi. Giyecek birşeyim yok derken bunlardan mı bahsediyordu?

Sonra seçtiği elbiseleri elimize verdi. "Bunlar size tam olur."

Elbiseyi kenara koyup telefonumu ayarladım. Simay ın tripoduna yerleştirmiştim. Kamerayı da açıp zamanlamasını ayarladım. Şuan üzerimizde pijamalarımız vardı. Benim ve Özge nin saçları dağınık ev topuzuydu.

Pijamalı halimizi çekip durdurduğumuzda bu sefer elbiselerimizi giydik. Makyaj yapıp kırmızı ruj sürdük. Saçlarımızı da taradıktan sonra tamamdık. Sude ve Özge güzelce topuz yapmıştı tekrardan. Yalnız birşey diyim mi? Elbiseler bizi oldukça seksi göstermişti.

Çizer KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin