9| film

1.1K 82 110
                                    

Bölüm sayısı: 9

Bölüm adı: film

Kapımın açılıp içeri birinin girdiğini hissettiğim zaman gözümü açmadan beklemiştim. "Özge?" Dediğinde bunun Tuna olduğunu anlamıştım. Gözlerimi hızla araladığımı görünce "uyandırdım mı?" Diye sordu.

Astım krizinden sonra beni zorla odaya kapatmışlardı. Bende fırsattan istifade kafamı koyup uyumuştum. Kendimi bildim bileli bu hastalıkla mücadele ediyordum ama bu kadar uzun sürdüğü olmamıştı. Birkaç dakika sanki birkaç saatmiş gibi gelmişti bana. Korkmuştum.

Bizimkiler de korkmuştu farkındaydım. Benim için endişelenmişlerdi. Birde kızmışlardı bana. Haklılardı çünkü astımım olduğunu bilmiyorlardı. Söyleseydim çamaşır suyunu kullanmazlardı tabiiki.

Birde Tuna... benimle ilgilendiği gerçeği kalbimi çarptırıyordu. Ah evet! Tuna dan hoşlanıyordum. Ama ona söyleyecek cesaretim yoktu. Ne diyecektim? Selam kanka senden hoşlanıyorum mu? Onu daha önceden tanıyordum ve başta arkadaşım demiştim. Eğer ondan hoşlandığımı söyleseydim benden nefret ederdi! Umarım bunu fark etmez.

"Yeterince uyudum dinlendim zaten uyumuyordum yani."

Tuna gülümsedi. "İyi olup olmadığına bakmaya geldim." Yanıma oturup elini anlıma dayadı. "Nefes alışverişin de düzenli görünüyor. İyisin değil mi?"

Kafamı salladım. Benimle ilgilenmeye devam ederse tak diye bayılacaktım haberi yok.

Tuna "bizimkiler film izleyelim diye tutturdu da. Gelmek ister misin? Mısır falan patlattılar."

Üstümdeki yorganı kenara attım ve kocaman gülümsedim bende. "Tabiiki de."

Yatağımdan kalkıp kapıya ilerleyince bende ardından yürümüştüm. Benim boyum uzun olsa da bana göre oldukça uzundu. Şuan kolunun arkasındaki dövmeyle bakışıyordum. Bende dövme yaptırmak istiyorum.

Salona geçtiğimizde koltuğa geçtik. Tuna ile yan yana oturduğumuzu unutmaya çalışıyordum. Tekrar bir kriz geçirebilirim. Tuna krizi bu sefer.

"ee ne izliyoruz?"

Simay "iki saattir bulamadık. Ne tür izleyeceğimizi bulsak filmi de bulacağız ama."

Taylan "korku olsun diyorum işte."

Aslan "kızlar korkar kanka."

kaşlarım çatıldı istemsizce. "korku filminden korkmuyoruz Aslan. Bu kızlar korkar algısını bir kenara bırakmaya ne dersin?"

Tuna "Özge haklı."

Beni haklı bulması mutlu etmişti. Ay canım sen beni haklı mı buldun?

Hilal konuştu bu sefer. "o zaman hafif gerilm filmi izleyelim. Doctor Sleep çok iyi bir film yazarı da Stephan King."

Tuna "artık açalım da izleyelim."

"şuracıkta daha filmi izleyemeden uyuyakalacağım."

Hilal filmi açıp geri koltuğa otururken sehpadaki cips kasesini bana uzattı. Ona gülümseyip teşekkür etmiştim.

Hilal

938382 defa izlediğim filmi bir kere daha izliyordum ama asla sıkılmıyordum. Çok fazla film izleyen biriydim hele böyle kaliteli film bulunca tekrar tekrar izliyordum. En sevdiğim türler fantastik ve gerilimdi. Korku filmlerini de severdim ama bence yüksek gerilim filmleri daha korkutucu. Korku filmleri korkunç olmuyor!

Çizer KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin