1| kırık meselesi

2.6K 136 127
                                    

Bölüm sayısı: 1

Bölüm adı: kırık meselesi

.
.
.

Saçımı geriye atarak son bir kez daha tek başıma yaşadığım eve baktım. Dün son günümü de geçirmiştim ve birkaç ay burada olmayacaktım. Bu biraz ürkütücü olsa da artık sosyal bir kız olmamın zamanı gelmişti. Yıllardır kimseyle görüşmüyordum ve bu beni psikolojik olarak çöktürüyordu. Bunu annem ile konuştuğumuzda o söylemişti. Şimdi onun tavsiyesine uyuyordum işte. Hoş, bana göre asosyallik daha iyiydi de neyse.

Artık evimle bakışmanın saçma olduğuna kanaat getirince arabama döndüm. yavaşça binip kapıyyı kapattıktan sonra kemerimi de bağlayıp sürmeye başladım. Ev bana çok uzak değildi ama yine bi yarım saati vardı.

dikiz aynasından gözüme valizim takıldı. iki tanesi sığmayınca arka koltuklara atmıştım. Dört valizle gidiyordum işte. Dört ay kısa bir zaman değildi ki daha yapacağım alışverişlerden gelecekler ve sponsorlardan gelecek boya malzemeleri falan vardı. Evet yüksek takipçili sanat hesabım olduğu için sponsorlar ürünlerini yolluyordu ve ben deneyip beğenirsem videolarımda yer veriyordum. Hatta sıradaki videom için monaminin 36 lı setini kullanacaktım. Uygun fiyatlı kuruboya seti adı altında.

Rastgele bir müzik açtığımda çıkan şarkı ile gülümsedim. Gripin, Elini Korkak Alıştırma... Mükemmel bir şarkıydı bu. Hatta onlarla birebir tanışma fırsatı bulmuştum. Çizdiğim fotoğrafı almak istediklerini bana iletince yanlarına gidip hediye etmiştim onu. Yaşadığım en iyi andı o. Sesim pek güzel olmasa da onlarla şarkı söylemek... ah düşündükçe o anı tekrar tekrar yaşıyormuş gibi hissediyordum. Tanınmışlığım ilk defa burada işe yaramıştı.

Sonunda adresi bulmuştum. Kocaman iki katlı evin kocaman kapısının önünde durduğumda görevli kapıyı bekletmeden açmıştı. Geleceğimi bildirmiş olmalılar doğal olarak.

Ona selam verip içeri sürdüm. Park halinde gördüğüm arabaların yanına park edip indiğimde başka bir görevli yanımda bitmişti.

"merhaba efendim ben Koray. Evde yaşadığınız süre zarfı boyunca evden ben sorumluyum. Herhangi birşeyde bana gelebilirsiniz. Size ben yardımcı olacağım." diyerek elini uzattı. Gülümseyerek anahtarımı uzattım. "memnun oldum tanıştığımıza Koray bey."

İçeriden ufak çantamı alarak adımlamaya başladım. Bu arada benimkiyle birlikte 6 araba vardı. Videolardan gördüğüm kadarıyla biri Simay ın biri Aras ın biri de Tuna nındı. Diğer ikisi kime aitti bilmiyorum.

Evin kapısına geldiğimde zile bastım bir defa. Çok geçmeden kapıyı biri açmıştı. Onun adını yanlış hatırlamıyorsam Taylan olması lazımdı.

"merhaba" diyince gülümseyerek kapıyı açtı. Simay "Taylan kim geldi? diyerek yanımıza gelince doğru tahmin ettiğimi anlamıştım. Beni görünce gelip koluma girdi ve içeri sürükledi. "gençler yeni dostumuz geldiii. Yok mu bi hoşgeldin?"

Hepsi hoşgeldin dedikten sonra biraz daha konuşup bana odamı gösterdiler. üst kattaki ilk oda benimdi. Kura ile belirlediklerinden bahsetmişlerdi. Hak geçmemesi adına çok iyi düşünmüşler. Şahsen benim aklıma gelmez direkt en kuytu köşedeki odayı isterdim. Ama neyse ki balkonum denize bakıyordu ki bundan asla şikayetçi olamazdım.

Odamı iyice bi alıcı gözüyle süzdüm. Bina komple gri ahşap tonlarında yapılmış. bu yapının mimarisi kimse tebrik etmek istiyorum harika bir iş çıkarmış.

Odaya iyice yerleştikten sonra boyalarımın olduğu büyük çantayı masama bırakıp sandalyeye oturdum. İki gün önce odamdaki organizer çekmecelerin aynısından buraya da sipariş etmiştim. Çok kullanışlı bir üründü ve mükemmel bir şekilde dizayn ediyordu. İyi ki akıl edip almışım.

Çizer KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin