17| Delikodu tayfası

804 56 63
                                    

Bölüm sayısı: 17

Bölüm adı: Delikodu tayfası

Yazardan;

Emre nin yarışmayı kazanmasının üzerinden üç gün geçmişti. Bu süre zarfında Hilal ve Aras ın arası iyice yakınlaşmıştı. O günük ertesi günü Aslan ın kuzeni Gülşah yanında Gökdeniz ve Hande ile çıkagelmişti. O ikisi bizim tayfayla tanışmışlardı. Birer kahve içmiş iki gün sonra yani bugün için sözleşmişlerdi. Piknik yapacaklardı!

Mehmet başta mırın kırın etse de Aslan devreye girip ikna etmişti onu. Aslan onun dilinden nasıl da anlamıştı? Bazı eksikleri vardı Delikodu tayfasının. Eşref ve Fırat ın annesi rahatsızlandığı için Melis ile beraber gitmişlerdi. Planı iptal etmek isteselerde de buna izin vermemişti Eşref ler. Gökdeniz in kız kardeşi Gözde ise çekimlerini iptal edemediği için gelememişti.

Gökdeniz "Anıl hadi seni burada bırakıp gideceğiz bak!" Diye bağırdı içeri doğru. Hepsi hazırlanmış Anıl ın gelmesini bekliyordu.

Mehmet "yıllık sıçıyor sanki a*ına koyayım." Diye küfürünü savururken elini saçlarına atmıştı. Selen in gözleri oraya giderken gülümsedi. Yumuşacık saçlarına ellerini daldırmak istediği sevgilisini çok seviyordu.

Anıl "geldim geldim." Diyerek yanlarına geldi. "Aşkım biliyorum uzak duramıyorsun benden."

Mehmet "uğraşmak istemiyorum Anıl cım." Dedi ve itti üstünden Anıl ı.

Selen, Mehmet, Gülşah, Tolga ve Pelin Tolga ların arabaya bindi. Anıl Almila ve Hande de Gökdeniz in.

Üstündeki örtüyü yavaşça kenara attı Aras. Elini yüzünü yıkadıktan sonra üstündeki pijamalardan kurtuldu. Pijama dediği siyah eşofmanı ve tişörtüydü her zamanki gibi. Bu çocukla Aslan ın siyah beyaz dışında başka bir renk giydiğinde şahit olamazdık hiçbirimiz.

Üstünü değiştirdikten sonra telefonunu alarak odadan çıktı. Mutfaktan seslerin geldiğini duyunca adımlarını o tarafa yöneltti.

Hilal, Özge, Simay ve Sude erkenden uyanıp piknik için birşeyler hazırlamaya koyulmuşlardı. Kek börek ne buldularsa yaptılar Delikodu grubunun kızları gibi.

"Kızlar günaydın? Neden uğraştığınız mangal yakacaktık?" Derken Hilal in yanına geçip elini beline atmıştı. Hilal belinin arka tarafını okşayan sıcak el ile gülümsedi. "Günaydın." Dedi. "Sadece mangal olmaz ki. Kek börek de yeriz."

Simay "valla piknik kek böreksiz olmaz Aras. Bunu bilmen gerek." Derken yiyeceği yemekler gözünün önünden geçti kızın. Gözlerinden kalpler fışkırıyordu. Yemeğe aşıktı o!

Özge "ayrıca ben vejetaryenim. Et yemiyorum."

Aras "pekala." Kız arkadaşının yanağına bir öpücük bıraktı. "Size karışmıyorum. Ama elinizi çabuk tutun çünkü yarım saate çıkacağız." Kardeşinin de yanağından öptü ve çıktı mutfaktan.

Sude "daha çekirdek almadık ohoo."

Delikodu grubu eşyaları arabalara yerleştirdikten sonra kendileri de binerek yola çıktılar. Piknik alanı çok uzak değildi ama bizimkilere göre daha uzak kaldığından erken çıkmışlardı. Ona rağmen buluşulacak yere ilk gelen onlar olmuştu. Arabaları kenara park edip ortaya toplaştılar.

"Hande," dedi Tolga. "Arasana neredelermiş." Tolga bizim grubun Tuna sı gibiydi. Her daim mantıklı düşünen bir beyni vardı. Sevdiklerine zarar gelmediği sürece uysal biriydi.

Hande kafasını sallayarak telefonunu çıkardı. Hava bugün diğer günlere göre daha yumuşak olsa da donuyordu elleri. Sevgilisinin üşüdüğünü gören Gökdeniz "birazdan ateş yakar ısınırız." Diyince bir gülümseme bahşetti Hande. O sırada telefonla aradığı Hilal cevaplamıştı aramasını. "Efendim?"

Çizer KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin