Bölüm sayısı: 31
Bölüm adı: hastane meselesi
Saatin çok geç olduğunu fark ederken aklıma Simay geldi. Hala dizimde yatıyordu ama biraz daha burada durursa üşüyüp hasta olacaktı. Odasına da götüremiyordum. Kaldırmaya kalksam onunla beraber düşerdim sanırım çünkü daha doğru düzgün adım bile atamıyordum.
"Simay."
Adını söylemem ile anında uyanmasına şaşırsam da ses etmedim. Kirpiklerini kırpıştırarak bana baktı öyle. "Hı?"
Bu haline gülmeden edemedim.
"Salonda uyudun. Saat çok geç oldu burada uyumaya devam edersen üşüteceksin."
Simay nerde olduğunu idrak edince kalktı dizimden. "Özür dilerim."
"Dileme. Hadi yerine yat."
Kafasını sallayarak kalktı ayağa. Bende aynı şekil ardından kalkmıştım. Tam o sırada Simay arkasını dönünce burun buruna gelmemiz bir olmuştu.
Burun buruna geldik.
Gözlerim dudaklarına doğru kaydığında kendime içten bir tokat atıp geri gözlerine çıkardım.
"Ş-şey," kekeledim mi ben? "İyi geceler."
Simay "i-iyi geceler."
O ona ayırdığım odaya girerken bende kendi odama geçtim. Anasını satayım beni dövmelerine neden izin verdiysem.
...
Hilal;
Sabahın ilk ışıklarında uyanmıştım bu sefer. Kimse uyandırmadan uyanmış olmam da değişikti. Boğazımın ağrısı da cabası.
Yatağımda doğrularak saate baktım. Arkadaşlar sabahın ilk ışıkları dedim de saat 12ymiş. Kimse uyandırmaya gelmeyince erken kalktım sandım. Kimse uyandırmaya gelmedi mi?
Odadan çıkarak salona geçmiştim.
"Günaydın." Sesim bok gibi çıkınca hepsi bana döndü.
Tuna "sesin de mi gitti?"
Kafamı salladım. "Boğazım da ağrıyor."
Aras "Ateşin var uyu diye uyandırmamıştım."
Tuna "doğru banyoya. Ilık bir duş al."
Aslan "dolaptaki havlular temiz."
Hiçbir şey demeden odaya geri dönüp dolaptan havlu çıkardım. Sonra da vakit kaybetmeden odadan çıkıp duşa attım kendimi. Kısa bir duş alıp odaya geçtim. Hemen üstüme birşeyler geçirdim. O sırada da kapım tıklandı.
"Gel."
Aras tı gelen. Yürüdü yürüdü yanıma geldi. Elimdeki kurutma makinesini aldı. "Daha iyi misin."
"Sanırım."
Saçımı kuruttu ve taradı. Sonra da eğilip alnımdan öptü. "Hadi gel salona. Özge hepimize birşeyler kaynatmış."
Salona geçtik beraber. Hepsi buradaydı.
Taylan "Aslan."
Aslan "Hı?"
Taylan "ödesene borcunu piç." Dediğinde kendimi gülmemek için zor tuttum. Bunu anlayanlar da benim gibiydi. Tiktok akımını Aslan üzerinde denemek mi? Dünden beri yürek yemiş olmalı.
Aslan "ne?"
Taylan "Aslan."
Tuna uyarır biçimde boğazını temizlese de devam etti Taylan. Dün ondan dayak yemiş olmasına rağmen asla vazgeçmiyordu kızdırmaktan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çizer Kız
General FictionKarşımda duran 5 kişiyi süzdüm. Hepsi youtube, instagram, tiktok fenomenleriydi. Bir grup kurup o grup ile anlaşmalı olarak birkaç aylığına eve çıkmak istiyorlardı. Bunun insanlar tarafından sevileceğini, kitlelerinin artmasını sağlayacağını düşünüy...