Medya vayanasınıavradını
Bölüm şarkımız Cem Adrian Ben Seni Çok Sevdim
Bölüm sayısı: 15
Bölüm adı: liseler arası şarkı yarışması
Hava bana sıcak gelirken tek bacağımı yorganımdan dışarı atmıştım. Diğer tarafa dönmek istediğimde birşey fark etmiştim. Yanımda biri vardı.
Yanımda biri vardı?
Hızla kafamı çevirdiğimde gördüğüm Aras ile vücudumu tamamen ona döndürmüştüm. Dün olanlar aklıma doluşmuştu. Yiğit, onu döven Aras ve itirafları...
Adam karşıma geçip senden hoşlanıyorum mu demişti? Yok canım. Rüyadır herhalde.
Aras derin bir uykudaymış gibiydi. Düzenli nefes alış verişleri bunu gösteriyordu. Huzurla uyuyordu. Pamukların üzerindeymiş gibi.
Elimi kaldırıp önüne gelen uzun saçlarını geriye atmaya çalışmıştım. Tabi yerine geri dönmüştü. Gıdıklanmış olmalı ki yüzünü buruşturdu. Kıkırdadım. O an aklıma birşey dank etti.
Benim yatağımda yatıyor.
O halde rüya değildi hiçbiri... benden hoşlandığını söylemesi rüya değildi!
Gözlerini açtı beni görünce sırıttı. "Günaydın." Dedi. "Seninle uyanmak ne güzel şeymiş."
Gözlerimi kaçırmıştım istemsizce. Utandım.
"Günaydın."
Aras "rahatsız oldun sanırım. Özür dilerim."
Tekrar ona odakladım gözlerimi. "Hayır." Dedim hızla.
Aras "neden böylesin? Birşey mi oldu?"
"Hayır. Bilmiyorum. Herşey çok hızlı gelişti."
Aras yatakta doğrulup bana yaklaştı. Eğdiğim kafamı kaldırmak adına çenemden hafifçe baskı yaptı ve ardından ellerimi tuttu. "O zaman şöyle yapalım. Dünü unutalım ve anın akışına bırakalım. Sen ne zaman hazır hissedersen."
Arkadaşlar bu oda fazla mı sıcak bana mı öyle geliyor?
Kafamı salladım.
Aras "bugün Emre nin yarışması vardı."
"Evet."
Aras "eşlik etmemi ister misin?"
"Şey..."
Aras "bizim grupla merak etme."
Gülümsedim. "Mutlu olurum"
Aras "o zaman seni burada bırakayım. Hazırlanıp gelirsin tamam mı?" Kapıya doğru ilerledi. Tam çıkacakken durdurdum onu.
"Teşekkür ederim yanımda olduğun için."
Aras "ben senin hep yanında olurum Hilal. Her türlü konuda." Dedi ve çıktı.
Kalbim daha fazla dayanamayacak... Aras ne mükemmel bir detaysın.
Kafamı sağa sola sallayarak bi silkelendim. Sonrasında ayağa kalkarak lavaboya geçmiştim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra üstümü değiştirmiştim. Bugün kardeşimin yarışması vardı. O hem gitar çalıyor hem şarkı söylüyordu. Sesi de çok güzeldi bu arada.
Güzel olmasa mantıken yarışmaya da katılmazdı Hilal.
Doğru.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çizer Kız
General FictionKarşımda duran 5 kişiyi süzdüm. Hepsi youtube, instagram, tiktok fenomenleriydi. Bir grup kurup o grup ile anlaşmalı olarak birkaç aylığına eve çıkmak istiyorlardı. Bunun insanlar tarafından sevileceğini, kitlelerinin artmasını sağlayacağını düşünüy...