3| karmaşık gün

1.6K 104 97
                                    

Bölüm sayısı:3

Bölüm adı: karmaşık gün

Simay "önce arabaları çekeceğiz bahçeden içeri girerken. Ardından arabadan çıkarken sonra eve girerken. Ama hepimizin yüzünde geçen gün alıp size gösterdiğim siyah maskelerimiz olucak. " durup bi nefeslendi. "Videonun sonunda da teker teker çıkarıp bitireceğiz. Anladınız mı?"

Kafalarımızı salladıktan sonra maskesini taktı. Diğerleri de takınca bende taktım. Hala neden böyle birşey yapıyorduk anlamış değilim. Ne gerek vardı bu kadar abartmaya?

Taylan "e hadi başlayalım o zaman?"

Arabalara geçerken daha şimdiden sıkılmıştım.  Hemen bitsin de kahve yapıp iki keyif çatalım. Arabaya bindim. Yanıma da Özge oturmuştu. Nazlı da Simay ın arabasından inecekti. Diğerleri ise kendi araçlarından.

Arabaları dışarı çıkardıktan sonra arka arkaya dizildik. En önde Aslan, ardından Aras, Simay ve Nazlı, ben ve Özge, Taylan, Tuna olarak. Kameramanın onayıyla sırasıyla bahçeden içeri girdikten sonra hepimizi teker teker arabadan inerken çekmişti.

"Ee nasıl dizilmeliyiz?"

Aslan "biz erkekler arkada olalım. Siz de önde."

Aslan aramızda en uzun boylu kişiydi. Sonra Tuna ardından Aras ve Taylan geliyordu. Benim boyum ise 1.65di. Kızların kaçtı bilmiyorum ama benden uzundu onlar. Biz o şekilde dizildikten sonra kameraman sıralamada değişiklik yapmıştı.

Sırayla maskelerimizi çıkarırken gözümüzü kameradan ayırmıyorduk. Simsiyah giyinmiştik hepimiz. Siyah kazak, deri ceket, siyah kot ve bere. Baya uyumluyduk. Bugün çekilen videoyu editledikten sonra nasıl olacağını merak ediyordum açıkçası.

Çekim bitlikten sonra odalara dağılıp üstümüzü değiştirdik. Eşofman tişört giyip makyajımı sildikten sonra salona geçtim.

Taylan "gençler hesap açtım bize. Hepinize isim ve şifreleri veriyorum. Reklam filmimiz gelince paylaşacağım ondan sonra her gün birimiz videolar çekip atsın. Ne diyorsunuz?"

Aras "güzel fikir. Whatsapp grubu da kur oradan şifreyi yazarsın."

"Bende bir çizelge hazırlayayım hepimize. Kimin sırası olduğu karışmaz böylelikle."

Simay "çok iyi olur."

Özge "bu arada sizden bir izin almak istiyorum. Evin kurallarında birşey yazmıyordu ama sormak istedim."

Tuna "tabi Özge sor bakalım."

Özge "ben kedi sahiplenmek istiyorum. Eğer kabul ederseniz bu eve getirebilir miyim?"

Simay "yaa... çok şirinler."

Tuna "benim açımdan bir sorun yok."

Taylan "benim açımdan da."

Aras "bence evin neşesi olur."

Nazlı "benim alerjim var ama yanına yaklaşmadığım sürece sıkıntı olmaz."

Herkes onayladıktan sonra Özge gülerek teşekkür etmişti. Sohbete kaldığımız yerden devam ettikçe onlara kanım daha çok ısınıyordu. Onlara iyice alışıyordum.

Tam o sırada Taylan uğraştığı telefondan kafasını kaldırarak bize döndü. "Gençler magazin sayfaları çalkalanıyor." Diyerek güldü.

Tuna "ne oluyor Taylan?"

Taylan "abi dün hastaneye gittiğiniz zamanki fotoğraflar paylaşılmış. Aras ile Hilal in yakınlaşmış bir fotoğrafı falan da konmuş baya bi abartmışlar yani."

Çizer KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin