Bölüm: 28
Bölüm adı: Bağırış
Hilal.
Tuna Özge ye karşı birşeyler hissettiğini söylediğinde çok heyecanlanmıştık hepimiz de. Üstelik çok da mutlu olmuştuk. Tuna ve Özge birbirine çok yakışacaktı.
Ve biliyorduk ki Özge de ona karşı boş değildi.
Hemen hazırlıklara başlamıştık. Hazırlık dediğimiz de mekanı ayarlamaktı. Pastaydı oydu alacağız.
Birde... Aras ı çok özlediğimden bahsetmiş miydim? Birbirimizin kalbini çok kırmıştık ve bunun da farkındaydık. Herşey Metehan yüzünden olsa bile. Ama bunun hakkında hiç konuşmadık. Zamana bırakmaya karar vermiştik. Konuşursak yıpranırdık. Artık kavga etmemeliydik.
Mutlu olacağımıza inanmak istiyorum.
Tuna seslendi içeriden. "Hazırsak çıkalım gençler."
Gülümseyerek çantamı aldım. Sinema salonuna giderken bir yere uğrayıp pasta ve konfeti falan alacaktık. Mum üflenmeden geçen bir doğum günü düşünemiyorum.
Arabalara dağıldık. Öyleydi böyleydi derken ayarlamıştık her şeyi. Tuna ve Özge de yerlerini almış filmini izliyordu. Özge olacaklardan habersiz mutlu görünüyordu buradan. Hepimiz mutluyduk!
Taylan "bana böyle sürpriz yapsalar nikahı basardım abi."
Aslan "sen önce kız bul."
Taylan "sanki senin var bana bul diyon."
Aslan "ben arayışta mıyım gerizekalı?"
Gözüm onun yanında duran Simay a takıldı. Gülüşüyorlardı. Yakışırdı aslında birbirlerine.
Neyse bunun konusunu açarsam Aslan ağzıma sıçradı. En iyisi birbirlerine ait olduklarının farkına varmalarını beklemek. Baktık olmuyor biz el atarız. Değil mi?
Aras "hadi kalkın şimdi çıkıyoruz." Diyerek masada duran pastayı eline aldı.
Gülümseyerek elime bir konfeti aldım. Diğerini de Aslan almıştı.
Simay "giriyoruz." Diyerek kapıyı açtı. Odadan çıkıp salona kapısının önüne geldik. "1,2,3" Diyerek o kapıyı da açtı ve içeri girdik. Bir yandan da iyi ki doğdun diye bağırmayı ihmal etmiyorduk. Konfetilrri de patlattığımızda Özge ağlamaya başlamıştı. Senin göz yaşlarına kurban olurum.
Elini ağzından çekip "Ya siz naptınız?" Dedi. Sonra hepimizle tek tek sarılıp teşekkür etti. Mutluluktan bayılacaktı birazdan belli ki. Sarılırken titriyordu.
Simay "herşeyi Tuna planladı. Eh bizde yürürlüğe soktuk." Diyerek güldüğünde Özge Tuna ya döndü.
Tuna ona bir adım atarak ellerini tuttu. "Özge..." İşte kritik noktadaydık. "İki kişi göz göze geldiğinde bir süre sonra kalp atışları beraber atmaya başlarmış." Gülümsedi. "Ben artık kalplerimizin beraber atmasını istiyorum. Güne seninle uyanmak seninle bitirmek istiyorum. Gözlerini kapattığında yaslanabileceğin bir duvar olmak istiyorum. Kalp atışlarımız beraber atsın mi?"
Yuh Tuna çıtayı arşa çıkardı. Bu nasıl bir teklif. Çok güzel konuşmuştu. Ben bile etkilenmiştim.
Özge "atsın!" Diye bağırarak Tuna ya sarıldı.
"Ya ağlayacağım şimdi." Dediğimde Simay "Bende." Demişti. "Çok tatlılar."
Alkışlar kesildiğinde birbirinden ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çizer Kız
Aktuelle LiteraturKarşımda duran 5 kişiyi süzdüm. Hepsi youtube, instagram, tiktok fenomenleriydi. Bir grup kurup o grup ile anlaşmalı olarak birkaç aylığına eve çıkmak istiyorlardı. Bunun insanlar tarafından sevileceğini, kitlelerinin artmasını sağlayacağını düşünüy...