1.Los Angeles.....Noua mea casa

7.8K 243 9
                                    

Este sambata!Clopotelul meu favorit m-a desteptat la ora 7:00.E un calvar!Stiu ca va intrebati de ce m-am trezit la 7:00, stiind ca e sambata,dar azi e o zi speciala(pentru parintii mei,Louis si Ana si sora mea,Emily).

Ne mutam in Los Angeles!E cel mai oribil lucru din lume!Aici am prietenii,iubitul meu ,Andrew.Aici e intreaga mea viata...Dar din cauza slujbelor parintilor mei trebuie sa ne mutam in Los Angeles.Nu imi place deloc acolo!Si stiu sigur ca vor rade de mine la liceu pentru ca sunt o tocilara pentru ei.Asa se intampla la orice scoala cand vine un coleg nou.Sper macar sa fie un liceu bun,dar ma indoiesc..

In fine.M-am trezit din patutul meu(prietenul meu drag) si m-am dus sa-mi fac rutina zilnica,apoi m-am imbracat intr-o rochita scurta alba,culoarea mea preferata :) cu o curea maro si sandale albe,iar parul mi l-am facut bucle si bineinteles machiajul.Macar azi sa arat si eu altfel.Dar sper ca nu trebuie sa ma imbrac mereu asa pentru ca nu e genul meu.

Dupa ce am terminat,m-am mai uitat o singura data in camera mea si apoi am coborat la parter unde sigur era parinti mei si Emily,sau mai bine zis Scorpia :)

Cand am ajuns jos,tata citea ziarul,ca in fiecare zi,mama aranja bagajele si Emily manca cereale.Dar fiindca nu-mi era foame m-am dus catre usa ca sa merg la masina pentru ca mai aveam putin si plecam la aeroport.

Dar cand am pus mana pe clanta,Emily m-a prins de incheietura si mi-a pus telefonul in mana.

Emi:Este Ashley la telefon.A zis ca vrea sa vorbeasca cu tine.

Eu:Mersi Emi!

Ashley:Ce faci,Perrie?Cum te simti?

Eu:Cum sa ma simt?!Groaznic!Sunt la un pas sa-mi parasesc cei mai buni prieteni si intreaga viata...

Ashley:Nu mai gandi asa.Stiu ca esti suparata,dar nu trebuie sa fi asa.Oricum,s-ar putea sa ramai acolo de acum si trebuie sa te obisnuiesti.Eu si cu ceilalti nu te vom uita.

Eu:Ai dreptate,dar o sa-mi fie greu sa imi iau adio de la tine.

Ashley:Pai nu trebuie sa-ti iei adio,doar la revedere.Sa ma suni cand ajungi acolo si sa te distrezi.Los Angeles este un grozav oras.Cu multe magazine,baieti......Si nu prea cred ca tu si cu Andrew o sa rezistati cu o relatie la distanta,asa ca bucura-te de viata pe care o s-o ai acolo.

Eu:Mersi,Ash!Esti cea mai tare!Imi va fi dor de tine.

Ashley:Si mie.Te pup :*

Eu:Si eu.Sa ma suni!

Dupa acea conversatie cu Ash,BFF-ul meu,mi-am dat seama ca trebuie sa ma obisnuiesc cu ideea ca acolo va incepe o noua viata.

Cand toate asta imi treceau prin minte,tata ma prinde mana,semn ca trebuie sa plecam la aeroport.M-am urcat in masina si in 10 min am si ajuns la aeroport.Eu m-am dus la locum meu.

Avionul a decolat iar pe mine ma asteptau 3 ore de calatorie,numai cu One Direction,Fifth Harmony etc.

Dupa 3 ore

Bun Venit,Los Angeles!

.............................................................................................

Sper ca va placut.Va pup :* Multumesc ca ati citit si sper ca veti citi in continuare.Scuze daca sunt greseli de ortografie, dar vreau sa scriu cat mai mult azi :*

P.S . Am inceput o noua carte,, Inca o data" sper ca o veţi citi:* :*


The bad girl - IN CURS DE EDITAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum